Telmore Logo

Installation

 
Mobile Partner kan installeres på Windows XP, Windows Vista og Windows 7.

Huawei E3131
Har du et Huawei E3131 modem, skal du ikke downloade Mobile Partner. Så snart du sætter Huawei E3131 i din computer, vil der automatisk blive åbnet et vindue. Her skal du indtaste den PIN-kode, vi har sendt til dig pr. e-mail. Når du har indtastet PIN-koden, kan du gå på nettet. Bemærk, hvis du har slået WiFi til på din computer, kan du opleve problemer med at komme på dit mobile bredbånd. Vi anbefaler derfor, du slår WiFi fra, når du vil bruge din mobile bredbåndsforbindelse.

Windows XP
Du finder en detaljeret installationsvejledning til Windows XP nedenfor
Installationsvejledning

Har du problemer med at installere Mobilt Bredbånd på din computer?
Start med at prøve at opdatere usb-portene på din computer
Lav en software opdatering af dit usb-modem

Virker det stadig ikke, efter du har gennemgået ovenstående guides, skal du teste dit modem i en anden computer. På den måde kan du se, om fejlen ligger på din computer, eller på dit usb-modem.

Virker dit usb-modem heller ikke i en anden computer, skal du kontakte kundeservice på 7021 8900.

Windows Vista
Du finder en detaljeret installationsvejledning til Windows Vista nedenfor.
Installationsvejledning

Har du problemer med at installere Mobilt Bredbånd på din computer?
Start med at prøve at opdatere usb-portene på din computer
Lav en software opdatering af dit usb-modem

Virker det stadig ikke, efter du har gennemgået ovenstående guides, skal du teste dit modem i en anden computer. På den måde kan du se, om fejlen ligger på din computer, eller på dit usb-modem.

Virker dit usb-modem heller ikke i en anden computer, skal du kontakte kundeservice på 7021 8900


Windows 7
Du finder en detaljeret installationsvejledning til Windows 7 nedenfor
Installationsvejledning            

Har du problemer med at installere Mobilt Bredbånd på din computer?
Start med at prøve at opdatere usb-portene på din computer 
Lav en software opdatering af dit usb-modem

Virker det stadig ikke, efter du har gennemgået ovenstående guides, skal du teste dit modem i en anden computer. På den måde kan du se, om fejlen ligger på din computer, eller på dit usb-modem.

Virker dit usb-modem heller ikke i en anden computer, skal du kontakte kundeservice på 7021 8900

OBS! Nogle gange kan de være nødvendigt at installere Mobile Partner på Windows 7 som ”Administrator” for at få det til at virke. Dette kan du se hvordan man gør i installationsguiden nedenfor.

Installationsvejledning

 

Hjalp disse oplysninger dig?

Del denne side: facebook twitter linkedin  
© TELMORE A/S 2000-2014

TELMORE.dk bruger cookies

Luk x

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og giver info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. TELMORE.dk bruger primært cookies til trafikmåling, login og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies på TELMORE.dk
etellerandet-X-Webfrontend_tom_or_nonexist-tlmsat03.live.dk.telmore.net-tlmcms02.live.dk.telmore.net- hasLoggedIn: