Sådan fungerer Automatisk Betaling


DIT MÅNEDLIGE ABONNEMENT

Når du er tilmeldt Automatisk Betaling hos Telmore, trækker vi prisen for dit abonnement fra dit tilmeldte betalingskort den første hverdag i måneden.


FORBRUG UDOVER DIT ABONNEMENT

Har du forbrug udover dit abonnement (fx busbilletter, sms-stemmer, eller opkald til/fra udlandet) bliver disse beløb løbende trukket fra en Telmore-konto, som du som kunde automatisk har fået oprettet. Første gang du har forbrug udover dit abonnement, trækker vi dét beløb du har brugt + 100 kr. ekstra, så du har en buffer på din Telmore-konto, til senere forbrug. Når du har brugt mere end de 100 kr., trækker vi igen det overtrukne beløb + 100 kr. ekstra Du kan dog altid gå ind og ændre det beløb vi skal trække, hvis du har et større forbrug.
Se også forklaringen i denne video.


Hvis du har fået nyt kreditkort og skal ændre dine betalingsinfo, så læs her hvordan du skifter kreditkortoplysninger.

Eksempel på optankning af din Telmore-konto

Som helt ny kunde har du 0 kr. på din Telmore-konto. Det er ved dit første forbrug udover dit abonnement, at vi optanker, så du har 100 kr. stående på den.

Lad os sige at du har valgt et optankningsbeløb på 100 kr. Hver gang din Telmore-konto går i minus, tanker vi så op, så der igen står 100 kr. på din saldo.

Går din saldo i minus med fx 5 kr., tanker vi op med Automatisk Betaling og overfører penge fra dit tilmeldte betalingskort til din Telmore-konto. I dette tilfælde overfører vi 5 kr. (dit minus på saldoen) plus 100 kr. (dit optankningsbeløb) i alt 105 kr. Nu står der igen 100 kr. på din Telmore-konto.

Du kan altid selv ændre dit optankningsbeløb på Mit Telmore, så det passer til dig. Minimumsbeløbet er 100 kr.
 
 
eksempel på automatisk betaling
 
 
 

COOKIES

Vi bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse. Hvis du surfer videre på hjemmesiden, går vi ud fra at det er ok med dig.
Læs vores Cookie- og privatlivspolitik.
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?