Bliver du afvist når du forsøger at indbetale?

Der kan være adskillige årsager til, at en betaling ikke bliver godkendt eller ikke gennemføres. Læs hvad der oftest er løsningen

Se driftstatus

Oplever vi betalingsproblemer i øjeblikket, vil det fremgå af en notifikation på forsiden af hjælpesektionen. Er der ingen problemer i øjeblikket, vil der derfor heller ikke være en notifikation.

Prøv på ny

Hvis du oplever problemer med at indbetale, kan det være en god ide at starte helt forfra.
 
  1. Log ud af Mit Telmore og luk dit internetprogram (din browser).
  2. Start programmet op igen, gå ind på www.telmore.dk og log ind på dit nummer igen.
  3. Forsøg at gennemføre betalingen på ny.
 
Oplever du fortsat problemer, kan det skyldes, at det betalingsmiddel du forsøger at benytte enten ikke er kompatibelt eller ikke længere er gyldigt. For at sikre at dit betalingsmiddel er gyldigt, vil vi anbefale, at du kontakter din bank og beder dem bekræfte dette.
 
Skulle alt fungere efter hensigten ifølge din bank, kan det i nogle tilfælde være din computer, der driller. For at udelukke det, vil vi anbefale, at du forsøger at indbetale via en anden computer. 

Har du fået nyt betalingskort?

Hvis du for nyligt har modtaget et nyt betalingskort fra din bank, skal dette typisk aktiveres, inden det kan tages i brug. Er du i tvivl om dit kort er aktivt, kan du kontakte din bank for at få bekræftet eller aktiveret dit kort.

Betalingskort – Blå flueben men bliver afvist

Er du i færd med at indbetale via et betalingskort, og bliver du afvist på trods af 3 blå flueben? 
 
Disse flueben viser blot at der er indtastet det korrekte antal cifre. De indikerer ikke nødvendigvis, at det er korrekte kortoplysninger. Det er altså muligt at indtaste oplysninger på et kort der eksempelvis ikke længere er aktivt. En tastefejl kan også have sneget sig ind ved indtastningen.
 
I disse tilfælde bør du kontrollere, at samtlige indtastede oplysninger er 100% korrekte.
 
Bliver du fortsat afvist, vil vi anbefale, at du kontakter din bank for at sikre, at dette kort kan benyttes til at indbetale.

Prøver du at indbetale via mobilen

Du kan som TELMORE-kunde indbetale til din konto direkte fra mobilen. Du kan enten logge ind på Mit TELMORE her på siden via din mobilbrowser, eller downloade vores selvbetjeningsapp til smartphone eller tablet.
 
Med Mit TELMORE app'en kan du følge dit forbrug og tanke op når du har behov for det.
 
Find app'en på:
 
 
 
 

COOKIES

Vi bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse. Hvis du surfer videre på hjemmesiden, går vi ud fra at det er ok med dig.
Læs vores Cookie- og privatlivspolitik.
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?