Fejl i afspilning og brug af HBO Nordic

Jeg oplever afbrydelse i lyd og billede
 
Afbrydelse i lyd og billede sker som regel, hvis din bredbåndsforbindelse er svag. Prøv evt. følgende:
  • Hvis du benytter en router i hjemmet, så afbryd den i nogle minutter, før du kobler den til igen.
  • Skift fra trådløs forbindelse til kabel.
  • Stop al anden internettrafik.
  • Opdater din browser.
Har du problemer med at bruge HBO Nordic?
 
Hvis du allerede har været logget ind
Har du allerede været logget ind på din HBO-Nordic-konto, skal du kontakte HBO-Nordic  på telefon 7089 9922 eller e-mail kundeservice@hbonordic.com
 
Hvis du endnu ikke har kunnet logge ind
Har du endnu ikke kunnet logge ind på din HBO Nordic-konto, skal du kontakte TELMORE kundeservice på 7021 8900.
 
Du kan med fordel dobbelttjekke, om værdikoden er indtastet korrekt. Kopierer du koden fra e-mailen, skal du være sikker på, at der ikke er kopieret mellemrum med.


Hvis du ikke har HBO endnu, er TELMORE Play måske noget for dig. Se, hvordan du får HBO Nordic med i dit mobilabonnement.

COOKIES

Vi bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse. Hvis du surfer videre på hjemmesiden, går vi ud fra at det er ok med dig.
Læs vores Cookie- og privatlivspolitik.
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?