Forbrug og betaling - Mobilt Bredbånd

Der er flere muligheder for betaling hos TELMORE. Vi anbefaler 'Automatisk Betaling', hvor du sætter beløbet, og vi sørger for at tanke op.

Automatisk Betaling?

Glemmer du at tanke din TELMORE-konto op? På Mit TELMORE kan du tilmelde dig servicen Automatisk Betaling, hvis du gerne vil slippe for selv at skulle tanke op hver måned. Med Automatisk Betaling vil bliver du kun trukket for én enkelt opkrævning svarende til betaling af dine services. Denne opkrævning vil fremgå af din bankkonto og i oversigten på din TELMORE-konto.
 
Derudover har Automatisk Betaling en optankningsfunktion, som sørger for, at der bliver tanket op til det beløb, du har sat aftalen til, hvis din saldo går under 0 kr. pga. forbrug, der ikke er dækket af tilmeldte services.

Kan man stoppe sit mobile bredbånd midlertidigt?

Har du købt en pakkeløsning med usb-modem og SIM-kort, og derfor er i de 6 måneders bindingsperiode, kan du ikke sætte dit mobile bredbånd i bero.
Har du derimod ikke nogen binding på dit mobile bredbånd, kan du til- og afmelde denne service, som du har lyst. Afmeldingen vil ske ved månedens udgang.
 
Du skal logge ind på Mit TELMORE, og under Mit Abonnement kan du vælge at afmelde Mobilt Bredbånd til udgangen af måneden. Du kan selvfølgelig til hver en tid tilmelde det igen samme sted, og det vil så virke inden for et døgn efter gentilmeldingen.
 
Når du gentilmelder et dataprodukt ved TELMORE er det vigtigt, at du husker at genstarte dit usb-modem. Dette gøres ved at tage det ud af din computer, og så blot indsætte det igen. 
 
Hvis du har en mobiltelefon, skal du blot genstarte denne.

Nedgradering:

Har du købt et usb-modem med en binding ved tilmeldingen til Mobilt Bredbånd, har du i bindingsperioden ikke mulighed for at nedgradere. Du har altid mulighed for at opgradere.
Er du ikke under binding, kan du nedgradere din hastighed under ”Mit abonnement” på Mit TELMORE. Du logger på Mit TELMORE med nummeret til dit mobile bredbånd samt adgangskoden, du oprettede ved tilmeldingen.
 
Vær opmærksom på, at en nedgradering først træder i kraft ved månedens udgang. Det koster ikke noget at nedgradere.

Opgradering:

Du har altid mulighed for at opgradere – også når du er under binding. Du opgraderer din hastighed under Mit abonnement på Mit TELMORE. Du logger på Mit TELMORE med nummeret til dit mobile bredbånd samt adgangskoden, du oprettede ved tilmeldingen.
 
En opgradering træder i kraft med det samme. Ved opgraderingen trækker vi et forholdsmæssigt beløb, som svarer til prisen for den nye hastighed for resten af måneden minus prisen for den gamle hastighed for resten af måneden. En opgradering er altså ikke forbundet med hverken merudgifter eller gebyrer.

Forbrugsloft?

På TELMOREs mobile bredbåndsforbindelser er der et forbrugsloft, dvs. en grænse for hvor mange GB du må down- og uploade pr. måned. Forbrugsloftet gælder den samlede mængde GB, du bruger pr. måned på både download og upload.
 
Hvis du på en måned down- eller uploader flere GB, end dit forbrugsloft tillader, bliver din hastighed sat ned til 64 Kbit/s i resten af måneden. Du betaler ikke ekstra, hvis du overstiger dit forbrugsloft. Pr. den 1. i næste måned bliver din hastighed sat op, og du har igen dit fulde antal GB at bruge af.
 
Du kan altid holde øje med dit forbrug på forsiden af Mit TELMORE. Her kan du se oversigt over, hvor meget du har brugt af dit maksimale månedlige forbrug.
 
Til sammenligning fylder 1 musiknummer i formatet mp3 i gennemsnit 4 MB.
 
Et forbrug på 40 GB svarer til, at du kan downloade ca. 10.000 musiknumre eller 8.000 5 minutters YouTube-klip i normal kvalitet.
 
Hvis du opnår dit forbrugsloft, kan du vælge at opgradere din forbindelse, og dermed tilkøbe mere forbrug. Det kan du gøre på Mit TELMORE under Mit abonnement.  
 
Hvis du er i binding, og du ønsker at skifte din hastighed, skal du kontakte kundeservice på tlf. 7021 8900. Bemærk, at det ikke er muligt at opgradere en forbindelse med det største forbrugsloft.

Du kan købe Mobilt Bredbånd hos TELMORE her

COOKIES

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og giver info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. TELMORE.dk bruger primært cookies til trafikmåling, login og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?