OPRET REPARATIONSSAG

Se herunder hvordan du kan få repareret dit udstyr

iPhone og iPad

Opret reparationssag

Modems og routere

Opret reparationssag

FEJLSØGNING

Hvis du oplever udfordringer med din telefon, kan du først følge vores vejledning under ’fejlsøgning’  her , eller ringe til kundeservice på telefon 70 21 89 00. Hvis din telefon stadig ikke fungerer skal du oprette en reparationssag. Vi anbefaler, at du opretter reparationssagen på en computer. 


VORES VÆRKSTED CARE1

Care1 håndterer reparationer af mobiltelefoner, samt diverse tilbehør som tablets og modems. Care1 er blandt de førende værksteder på det danske marked.

Hvis din mobil, dit tilbehør (som tablet) eller modem går i stykker, skal du først oprette en reparationssag og derefter enten indlevere produktet i et af Care1’s fysiske Servicepoints, eller indsende den med posten. Se hvor Care1’s Servicepoints er placeret her .
 
Hvis din telefon eller tablet blot skal have skiftet skærm eller batteri, har du mulighed for at bestille tid i et af Care1’s servicepoints og få reparteret din enhed mens du venter. Bemærk, at du fortsat skal oprette en reparationssag, hvis du ønsker at bestille tid til skærm- eller batteriskifte i et af Care1’s servicepoints.
  
Husk faktura!  Når du indsender dit produkt til reparation, skal du huske at vedlægge din faktura for køb af produktet (dit købsbevis). Det er nemlig dit reklamationsbevis. Du skal derfor printe og vedlægge den faktura, som du modtog på e-mail kort efter købet. Har du mistet din faktura, kan du finde den på Mit Telmore under ’Email arkiv’, eller du kan kontakte kundeservice på tlf. 70 21 89 00 og få tilsendt en ny.