Intet signal

Kan din iPhone ikke finde signal? Så er der nogle helt simple ting, du skal forsøge:
 
Har du aktiveret din iPhone?
Når du modtager din iPhone, er det vigtigt, at du starter med at koble den til en computer med iTunes. Computeren skal desuden have forbindelse til internettet for at kunne aktivere din iPhone. Læs mere om aktivering af iPhone
 
Genstart
Prøv at genstarte din iPhone. Har den været tændt i lang tid uden at blive genstartet, risikerer du, at den mister signalet. Derfor kan en simpel genstart af telefonen ofte afhjælpe problemet.
 
Låst SIM
Hvis din telefon siger ”Låst SIM” ligesom på nedenstående billede, er det fordi, du ikke har fået indtastet din PIN-kode korrekt på telefonen.
 
Gå ind i ”Indstillinger”. Øverst på siden er der et punkt, der hedder ”Flyfunktion”
 
1. Slå ”Flyfunktion” til og derefter fra igen
2. Du får nu mulighed for at indtaste din PIN-kode ved at vælge ”Lås op”
 
Låst SIM-kort
 
Tjek SIM-kort i en anden telefon
Hjælper det ikke at slukke og tænde telefonen, er det vigtigt at finde ud af, om fejlen ligger på selve telefonen eller på SIM-kortet.
 
Hvis du har købt en iPhone 4, fik du sammen med dit Micro SIM-kort en adapter, som du kan sætte dit Micro SIM-kort i. Når du har gjort det, kan du teste, om SIM-kortet virker i en anden mobiltelefon.
 
Stadig intet signal? Så kontakt kundeservice på tlf. 7021 8900
 

COOKIES

Vi bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse. Hvis du surfer videre på hjemmesiden, går vi ud fra at det er ok med dig.
Læs vores Cookie- og privatlivspolitik.
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?