Kan du ikke logge ind på Mit TELMORE (din TELMORE-konto)?

Du logger ind ved at klikke på hængelåsen i højre hjørne og indtaste dine oplysninger.

Mobilabonnement: telefonnummer og adgangskode.

Mobilt Bredbånd: brugernavn (ofte e-mail) og adgangskode.

Klik på hængelåsen for at logge ind i Mit TELMORE

Oplever du problemer med at logge ind på Mit TELMORE, kan det skyldes, at du taster din adgangskode forkert. Har du glemt din adgangskode, kan du altid bestille en ny kode her. Modtager du ikke din adgangskode? - Klik her.
 
Bestil hellere en ny kode for en sikkerheds skyld. Du kan altid ændre koden igen på Mit TELMORE under Min profil.
 
I videoen herunder kan du se, hvordan du bestiller en ny adgangskode:
 
 
 
 
Oplever du stadig problemer med at logge ind efter du har fået ny kode?
Vi anbefaler at du prøver denne guide.
 
Bemærk: Hvis der er fejl i vores systemer, der gør, at du ikke kan logge ind på Mit TELMORE, vil det fremgå af Driftsstatus på forsiden af TELMORE Hjælp.
 
 

Kommer sms'en/e-mailen med din nye kode ikke frem?

 
Har du bestilt en ny adgangskode pr. e-mail
Husk, at vi sender din nye adgangskode til den e-mailadresse, som du har indtastet på Mit TELMORE. I sjældne tilfælde kan gå nogle timer, inden e-mailen kommer frem.
 
Har du fået en ny e-mailadresse og glemt at opdatere den på Mit TELMORE, kan du bestille den nye kode pr. sms i stedet.
 
Modtager du ikke din adgangskode på e-mail eller sms, så kontakt kundeservice, som kan sende koden pr. brev i stedet. Af sikkerhedsmæssige årsager, kan vi ikke sende adgangskoden til en anden e-mailadresse eller et andet mobilnummer.
 
Har du bestilt en ny adgangskode pr. sms
Har du bestilt en ny adgangskode pr. sms, og kommer den ikke frem inden for 3-5 minutter, skal du ikke bestille en ny kode.
 
Der kan i sjældne tilfælde være forsinkelse på udsendelse af nye adgangskoder. I det tilfælde bør du vente i nogle timer og se, om koden så ikke kommer frem. Er den ikke kommet frem efter nogle timer, så kontakt kundeservice på 7021 8900.
 
Vi kan af sikkerhedsmæssige årsager ikke sende adgangskoden til en anden e-mailadresse eller et andet mobilnummer.
 

COOKIES

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og giver info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. TELMORE.dk bruger primært cookies til trafikmåling, login og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?