Har du problemer med at sende eller modtage e-mail?

Har du problemer med at sende e-mails
 
Hvis du ikke kan sende e-mails, skyldes det typisk fejl i den udgående mailserver.
 
TELMORE har 2 udgående mailservere: ”smtp.mail.dk” og ”relay.tdc.dk”
 
Så hvis du ikke kan sende e-mails, så prøv at skifte den udgående mailserver.
 
 
Har du problemer med at modtage e-mails
 
Hvis du oplever problemer med at modtage e-mails på din telefon, skyldes det i langt de fleste tilfælde fejl i login-oplysningerne, dvs. de oplysninger som du skal have oplyst af din e-mailudbyder.
 
Du skal starte med at sikre dig, at din e-mail er en såkaldt POP3-konto. Dette kan din e-mail-udbyder oplyse dig om.
 
Du skal bruge følgende fra din e-mailudbyder:
1. Din e-mailadresse
2. Dit brugernavn
3. Din adgangskode
4. Din indgående mailserver
5. Din indgående mailport (som standard 110)
6. Din udgående mailport (som standard 25)
 
Du skal bruge følgende informationer fra TELMORE:
1. Den udgående mailserver: ”smtp.mail.dk” eller ”relay.tdcmobil.dk”
 
 
Hvad skal du bruge til opsætning af e-mail?
 
For at sætte din e-mail op på din mobiltelefon, er der en lang række informationer du skal bruge. Alle disse informationer skal du have oplyst af din e-mailudbyder.

Du finder informationer på de mest udbredte e-mail-udbydere her
 
POP3/IMAP:
 
Du skal først vide om det er en POP3 eller IMAP mailkonto
 
Indgående oplysninger:
Brugernavn
Adgangskode
Indgående mailserver
Indgående mailport
Skal SSL/TSL være slået til eller fra
 
Udgående oplysninger:
Brugernavn
Adgangskode
Udgående mailserver
Udgående mailport
Skal SSL/TSL være slået til eller fra
 
Exchange:
Brugernavn
Adgangskode
Domæne
Serveradresse
 
 

COOKIES

Vi bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse. Hvis du surfer videre på hjemmesiden, går vi ud fra at det er ok med dig.
Læs vores Cookie- og privatlivspolitik.
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?