Hjælp til TV 2 Play-login

Hvad er mit login til TV 2 Play?

Brugernavn: det er den mailadresse, du har tilknyttet dit abonnement hos Telmore.

Adgangskode: enten den du fik sendt, da du oprettede dit Telmore Play-abonnement, eller en selvvalgt kode.
 

Glemt dit brugernavn?

Dit brugernavn er den mailadresse du har tilknyttet dit Telmore-konto. Du finder dit brugernavn i din velkomstmail på Mit Telmore  under Mail-arkiv.

Har du ændret mailadresse på din TV 2 Play-konto, skal du ringe eller skrive til TV 2 Plays kundeservice. Du kan se hvordan længere nede.
 

Glemt din adgangskode?

Du har fået en mail med dit login til TV 2 Play, da du oprettede dit Telmore Play-abonnement. Hvis du ikke kan finde den i din indbakke, ligger den måske under uønsket post.

Du kan også finde den på Mit Telmore under fanen Mail-arkiv. Her kan du finde alle mails, Telmore har sendt dig.

Har du ændret din adgangskode til TV 2 Play, kan vi ikke hjælpe dig med at finde den. Til gengæld kan du få en ny adgangskode her .
 

Problemer med at logge ind på TV 2 Play?

Når vores kunder har problemer med at logge ind på TV 2 Play, har de ofte brugt forkerte loginoplysninger.

Hvis du har tjekket dine loginoplysninger og stadig ikke kan logge ind på TV 2 Play, anbefaler vi, du kontakter kundeservice hos TV 2 Play på telefon eller mail:

Tlf. 89 88 12 12. De har åbent i hverdagene kl. 09:00-21:00 og i weekenden kl. 12:00-15:00.

Mail: Udfyld deres kontakt formular her .

Tjek om du er logget ind andre steder

Kan du ikke logge ind på din konto, kan det være at du har glemt at logge ud et andet sted. Deler du din konto med familie eller venner, så undersøg om de bruger den.
 

Har du lige tilmeldt TV 2 Play?

Hvis du lige har tilmeldt TV 2 Play hos Telmore, kan der gå op til 24 timer, før din konto er aktiveret.

Søg på andre emner

Selvbetjening i lommen
Mit Telmore-appen er altid lige ved hånden.