Har du problemer med at bruge internet?

Hvis du allerede er tilmeldt en pakke eller har servicen Internet på mobilen, skal du sikre dig, at din mobil er sat korrekt op til internet. For internet i udlandet, læs her

Følg linket her for at se, om der er driftsforstyrrelser i dit område.

Driftsstatus

Du kan begynde med at nulstille alle dine gamle opsætninger på din telefon

Du nulstiller dine indstillinger under "Nulstil netværksindstillinger".

iPad og iPhone:
 
  1. Gå til Indstillinger
     
  2. Vælg derefter Mobilnetværk
     
  3. Vælg Indstillinger til data
     
  4. Vælg Mobildata netværk
     
  5. Scroll til bunden, og Tryk på Nulstil indstillinger
Android:
  1. Gå til Indstillinger
     
  2. Vælg Netværk
     
  3. Vælg Internetindstillinger
Herefter skal du genstarte din mobil, eller slukke den og tænde igen. Det får mobilen til at gendanne fabriksindstillingerne.
 
 
Tilmeld 4G på Mit TELMORE
For at kunne gå på nettet med mobilen, skal du være tilmeldt 4G. Du tilmelder denne service på selvbetjeningssiden Mit TELMORE. Tryk på Mit abonnement og vælg Services.
 
Mobil og SIM-kort skal understøtte 4G
Som kunde hos TELMORE kan du få adgang til det lynhurtige 4G netværk, hvis du har en pakke eller Mobilt Bredbånd med 4G. Hvis du er tilmeldt 4G på Mit TELMORE, skal du sikre dig, at din mobil og dit SIM-kort understøtter 4G. Har du Mobilt Bredbånd skal du have et 4G-modem eller 4G-router.

Læs mere om 4G
på Danmarks bedste netværk.
 

Mobilt Bredbånd
Har du også en tablet eller computer? Vil du gerne have trådløst WiFi til familien? Klik her og læs om at få internet hos TELMORE.

 

COOKIES

Vi bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse. Hvis du surfer videre på hjemmesiden, går vi ud fra at det er ok med dig.
Læs vores Cookie- og privatlivspolitik.
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?