Opret reparationssag - Øvrigt

Reparation øvrige produkter

KAN DU SELV RETTE FEJLEN?

Er der noget galt med din mobil eller tablet? Du kan måske selv løse det. Her er de 5 mest almindelige løsninger på mobil og tablet problemer. Prøv dem, før du sender mobilen til reparation: 
 
  1. Tænd og sluk
    Hvis du har modtaget en opsætning eller ændret i indstillingerne, så prøv at slukke og tænde din mobil eller tablet. Husk også at slukke og tænde din mobil og tablet 2-3 gange om ugen for at sikre, at den modtager alle opdateringer fra netværket. 
     
  2. Hukommelseskort
    Hvis din mobil eller tablet har et hukommelseskort, så prøv at tage det ud og brug telefonen, som du plejer. Hukommelseskort, der er ved at gå i stykker, kan være skyld i fejl, som fx at telefonen genstarter, bliver langsom, fryser og lignende. Vær også opmærksom på, at jo større hukommelseskort der sættes i din mobil, jo langsommere bliver den i selve menunavigationen. 
     
  3. Oplader
    Har du problemer med at få din mobil eller tablet til at oplade korrekt, så prøv altid at tilslutte dem til en anden oplader for at se, om det gør en forskel. Vær også opmærksom på, at mange nyere mobiler kan være meget lang tid om at begynde opladningen, hvis de har været løbet helt tør for strøm. Det er normalt, at der kan gå op til 20 minutter, inden mobilen giver besked om, at den nu oplader.
     
  4. SIM-kort
    Sæt dit SIM-kort over i en anden mobil eller tablet, og test om du oplever samme problem der. På den måde kan du se, om fejlen ligger på din mobiltelefon eller dit SIM-kort.
     
  5. Softwareopdatering
    Fejl på din mobil eller tablet kan ofte løses ved at lave en softwareopdatering. Du kan nemt og hurtigt selv opdatere din mobil eller tablet.
    Læs mere og få hjælp til softwareopdatering af din mobil
     
Brug den indbyggede fejlsøgning  
Hvis du har en smartphone fra HTC eller Sony kan du også benytte den indbyggede fejlsøgning til at tjekke for hardwarefejl eller ny software.  Læs mere

Opret Reparation

Husk faktura!   Når du indsender dit produkt til reparation, skal du huske at vedlægge din faktura for køb af produktet (dit købsbevis). Det er nemlig dit reklamationsbevis. Du skal derfor printe og vedlægge den faktura, som du modtog på e-mail kort efter købet. Har du mistet din faktura, kan du finde den på Mit Telmore under ’Email arkiv’, eller du kan kontakte kundeservice på tlf.   70 21 89 00   og få tilsendt en ny.  

COOKIES

Vi bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse. Hvis du surfer videre på hjemmesiden, går vi ud fra at det er ok med dig.
Læs vores Cookie- og privatlivspolitik.
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?