Reparation øvrige produkter

Opret reparationssag - Øvrigt

Er der noget galt med din mobil eller tablet? Du kan måske selv løse det. Her er de 5 mest almindelige løsninger på mobil og tablet problemer. Prøv dem, før du sender mobilen til reparation:
 
  1. Tænd og sluk
    Hvis du har modtaget en opsætning eller ændret i indstillingerne, så prøv at slukke og tænde din mobil og tablet. Husk også at slukke og tænde din mobil og tablet 2-3 gange om ugen for at sikre, at den modtager alle opdateringer fra netværket.
     
  2. Hukommelseskort
    Hvis din mobil eller tablet har et hukommelseskort, så prøv at tage det ud og brug telefonen, som du plejer. Hukommelseskort, der er ved at gå i stykker, kan være skyld i fejl, som fx at telefonen genstarter, bliver langsom, fryser og lignende. Vær også opmærksom på, at jo større hukommelseskort der sættes i din mobil, jo langsommere bliver den i selve menunavigationen.
     
  3. Oplader
    Har du problemer med at få din mobil eller tablet til at oplade korrekt, så prøv altid at tilslutte dem til en anden oplader for at se, om det gør en forskel. Vær også opmærksom på, at mange nyere mobiler kan være meget lang tid om at begynde opladningen, hvis de har været løbet helt tør for strøm. Det er normalt, at der kan gå op til 20 minutter, inden mobilen giver besked om, at den nu oplader.
     
  4. SIM-kort
    Sæt dit SIM-kort over i en anden mobil eller tablet, og test om du oplever samme problem der. På den måde kan du se, om fejlen ligger på din mobiltelefon eller dit SIM-kort.
     
  5. Softwareopdatering
    Fejl på din mobil eller tablet kan ofte løses ved at lave en softwareopdatering. Du kan nemt og hurtigt selv opdatere din mobil eller tablet

    Læs mere og få hjælp til softwareopdatering af din mobil
 
Brug den indbyggede fejlsøgning
Hvis du har en smartphone fra HTC eller Sony kan du også benytte den indbyggede fejlsøgning til at tjekke for hardwarefejl eller ny software. Læs mere herunder:

Find problemet i din HTC smartphone
De fleste nyere HTC modeller har et selvhjælpsprogram, der hjælper med at finde problemet i din telefon.
  1. Gå til Telefon og tast *#*#3424#*#*
  2. Vælg en test og følg anvisningerne i displayet
 
Programmet kan tjekke følgende:
  • Lyd (mikrofon, intern og ekstern højtaler og headset)
  • Trådløst (WiFi og Bluetooth)
  • Lys (LED, display bagbelysning, flash, lyssensor)
  • Funktioner (kamera, g-sensor, oplader, vibrator, lys and bevægelsessensor, knapper, touch skærm)
Find problemet i din Sony Xperia
Sony Xperia smartphones har et selvhjælpsprogram, der hjælper med at finde problemer i hardware. Du kan lave et hardwaretjek ved gøre følgende:
  1. Download Xperia Diagnostics fra Google Play
  2. Brug "Test enhed"
  3. I "Fakta om enheden" kan du finde oplysninger om modeltype, Android-version og software nummer.
 
Sony Xperia smartphones har indbygget support. Du kan bruge Xperia Care til at finde softwareopdateringer og lave fejlsøgninger.

Opret Reparation

Husk faktura

Når du indsender din vare til reparation, skal du huske at vedlægge din faktura. Det er nemlig dit reklamationsbevis. Har du købt din vare før november 2010, var fakturaen vedlagt i kassen. Har du købt din vare i eller efter november 2010, har du fået en elektronisk faktura. Du skal derfor printe og vedlægge den faktura, som du modtog på e-mail kort efter købet. Har du mistet din faktura, kan du altid kontakte kundeservice på tlf. 7021 8900 og få tilsendt en ny.

OPRET SAG

COOKIES

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og giver info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. TELMORE.dk bruger primært cookies til trafikmåling, login og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?