Reparation

Hvis din telefon ikke virker, kan du først følge vores vejledning til fejlsøgning under Hjælp > Mobil > Fejlsøgning, eller tale med kundeservice på telefon 70 21 89 00. Hvis telefonen stadig ikke fungerer, kan du oprette en reparationssag herunder.
 
Vi anbefaler, at du opretter reparationssagen på en computer.

Opret reparationssag
 
Vores værksted Mobylife
 
Mobylife i Brøndby håndterer alle reparationer af vores mobiltelefoner, diverse tilbehør som tablets og modems. Mobylife er blandt de førende værksteder på det danske marked. 
 
Send med posten
 
Hvis din mobil, dit tilbehør (såsom tablet) eller modem går i stykker, skal du først oprette en reparationssag og derefter aflevere den til Mobylife. Du kan sende dit defekte produkt med posten til Mobylife i Brøndby.

Når du opretter reparationssagen får du automatisk en portolabel, som skal printes. Du slipper derved for at betale porto.
 
Mobylife A/S
c/o Postnord
Kirkebjerg Søpark 2, TPL – port 62
2605 Brøndby
 
Husk faktura! Når du indsender dit produkt til reparation, skal du huske at vedlægge din faktura. Det er nemlig dit reklamationsbevis. Har du købt produktet før november 2010, var fakturaen vedlagt i kassen. Har du købt produktet i eller efter november 2010, har du fået en elektronisk faktura. Du skal derfor printe og vedlægge den faktura, som du modtog på e-mail kort efter købet. Har du mistet din faktura, kan du altid kontakte kundeservice på tlf. 7021 8900 og få tilsendt en ny.
 
 
Fugt- og væskeskader
Hvis din mobiltelefon er fugtskadet, kan du ikke gøre brug af købelovens reklamationsbestemmelser. Og hvad værre er, så kan mobiltelefonen sandsynligvis ikke repareres. Vores erfaring er, at fugt- og væskeskader oftest viser sig efter 2-3 måneder, hvor der opstår en rustlignende tilstand i mobiltelefonen. Sådan kan fugtskader opstå:
  • Ved skift mellem varme og kulde. Fx hvis mobiltelefonen ligger i bilens handskerum natten over. 
  • Hvis mobiltelefonen bliver udsat for sved ved at ligge i en skjorte- eller bukselomme en varm sommerdag.
  • Hvis du bruger din telefon udendørs i regnvejr.
Du kan læse Forbrugerstyrelsens guide til reparation af mobiltelefoner her

COOKIES

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og giver info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. TELMORE.dk bruger primært cookies til trafikmåling, login og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?