Hvis du ønsker at klage

Har du en klage, skal du først ringe eller skrive til TELMORE.

Vi træffer herefter som udgangspunkt afgørelse i sagen senest 3 måneder efter, at klagen er indgivet.

Hvis du ikke er tilfreds med TELMORE’s afgørelse, og hvis din klage vedrører abonnement på teletjenester – fx klager over regningen eller TELMORE’s vilkår – kan du klage til:

Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3th
1609 Kbh. V
Telefon: 33 18 69 00
www.teleanke.dk

Teleankenævnet behandler alle tvister mellem forbrugere og teleselskaber om abonnement på teletjenester.


Hvis du ikke er tilfreds med TELMORE’s afgørelse, og hvis din klage vedrører varer (fx mobiltelefoner) eller indholdstjenester (fx tv, musik eller ringetoner) kan du klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon: 4171 5000
www.forbrug.dk

Hvis du ikke er tilfreds med TELMORE’s afgørelse, og du er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Ved indgivelse af klage skal du angive vores e-mailadresse:
TELMORE email addresse


COOKIES

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og giver info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. TELMORE.dk bruger primært cookies til trafikmåling, login og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?