Abonnementsvilkår for TELMORE A/S

Find de forskellige abonnementsvilkår hos TELMORE

Har du brug for hjælp kan du få svar på mange problemer under TELMORE hjælp


Vigtigste Abonnementsvilkår

Betaling

  • TELMOREs mobiltelefonitjeneste er forudbetalt. Du skal indbetale før du kan bruge tjenesten.
     
  • Når du tilmelder dig, får du tildelt en personlig side og konto på TELMOREs hjemmeside, hvor du kan indbetale og følge med i dit forbrug.
     
  • Du skal betale forud med betalingskort over internettet eller via PayPal.
     
  • Det er din pligt at sørge for, at saldoen på din konto hos TELMORE forbliver positiv. Hvis saldoen nærmer sig 0 kr., vil TELMORE sende en e-mail til dig herom.
     
  • Hvis saldoen på din konto er negativ i mere end 7 dage eller med mere end 200 kr., kan TELMORE lukke helt eller delvist for din forbindelse.
     
  • Abonnementsaftalen forudsætter et forbrug på mindst 50 kr. for 3 sammenhængende kalendermåneder. Hvis forbruget er mindre, opkræver TELMORE et administrationsgebyr. Læs mere i abonnementsvilkår for TELMOREs mobiltjenester pkt. 9.
     
  • Tilmeld dig  Automatisk Betaling  og slip for at bekymre dig om din saldo.
     

Generelt

  • Meddelelser mellem dig og TELMORE sker elektronisk og via e-mail. Hvis du ændrer e-mailadresse, skal du straks give besked til TELMORE via Mit TELMORE
     
  • Du har under visse betingelser fortrydelsesret i 14 dage fra aftalen er indgået.
     
  • Hvis der opstår fejl ved TELMOREs tjeneste, så din mobiltelefonforbindelse ikke virker, retter TELMORE fejlen hurtigst muligt.
     
  • Ændring af priser og vilkår varsles normalt ved e-mail til dig eller på TELMOREs hjemmeside (www.telmore.dk).
     
  • TELMORE skal videregive oplysning om dit navn, adresse og telefonnummer til alle, der ønsker det. Hvis du har hemmeligt eller udeladt nummer, videregiver TELMORE dog ikke oplysningerne
     
  • Ved afsendelse af sms og mms overføres dit telefonnummer til modtageren. Dette gælder også, hvis du har hemmeligt eller udeladt nummer.
     
  • Hvis du mister dit SIM-kort, skal du straks give TELMORE besked herom (telefonnummer 70 21 89 00). Du hæfter ikke for forbrug, der foretages herefter.

COOKIES

Vi bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse. Hvis du surfer videre på hjemmesiden, går vi ud fra at det er ok med dig.
Læs vores Cookie- og privatlivspolitik.
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?