Kontakt TELMORE

Du kan selv lave ændringer i dit abonnement på Mit TELMORE. Derudover kan du finde hjælp i vores hjælpesider, du kan skrive til os på Facebook og du kan ringe eller sende os en mail.

Få hjælp online

Mit TELMORE

Gå ind på dit personlige Mit TELMORE og foretag ændringer på dit abonnement og dine tjenester.

Mit TELMORE

Hjælpesider

Find overskuelige hjælpeartikler, der hjælper dig igennem de fleste problemer, du kan opleve som TELMORE-kunde. 

Hjælpesider

Facebook

Skriv til os på Facebook. Vi sidder klar til at hjælpe dig og svarer på dit spørgsmål så hurtigt vi overhovedet kan.

FACEBOOK

Send os en mail

Du er meget velkommen til at sende os en e-mail. Benyt formularen ved at klikke på knappen, eller send en mail til info@telmore.dk. I øjeblikket får vi rigtig mange mails, men vi gør alt, hvad vi kan for at svare dig inden for 5 hverdage.
 

SPØRGSMÅL
til BETALING

Vi får i øjeblikket mange spørgsmål til Automatisk Betaling, f.eks. hvorfor vi trækker betalingen over to gange, eller hvorfor din saldo er i minus. Vi har derfor lavet en video, der forklarer det nærmere. 
Har du problemer med at tanke op manuelt, kan du finde hjælp i vores hjælpeartikel, hvor du også kan se en video om manuel optankning 

LÆS MERE OM TANK OP
Har du ikke fået svar på dit spørgsmål om Automatisk Betaling, kan du finde mere hjælp til betaling i vores hjælpeunivers. 

LÆS MERE OM BETALING

Ring til TELMORE Kundeservice


Du kan også ringe til os i TELMORE Kundeservice på tlf. 7021 8900 . Er uheldet ude, og du mister din telefon, kan du altid spærre den på tlf. 7021 8500 .

Vores telefontider er mandag-fredag kl. 8.30-18.00 . Kundeservice holder lukket lørdage, søndage og helligdage. Hvis du besøger os i Telegade 2, bygning 4 i Høje Taastrup, så husk, at åbningningstiderne er 8.30-16.00.

Vi gør alt, hvad vi kan, for hurtigst muligt at hjælpe dig. Vi sætter en ære i at yde den bedste service til alle vores kunder, så der kan være ventetid. Kig på billedet herunder og se, hvornår på dagen det plejer at være bedst at ringe.

Rød betyder, at vi er meget pressede på telefonerne. Gul viser, hvor der er lidt mindre pres. Grøn viser de timer på dagen, hvor vi oplever mindst pres på telefonerne. Grå er de timer, hvor vores Kundeservice holder lukket. 
 
Ved månedsskifte kan du opleve ekstra ventetid på telefonerne, så vi anbefaler dig også at bruge de andre kontaktmuligheder.
Se hvornår det er bedst at ringe til TELMORE Kundeservice

Se alle abonnementer

Her kan du læse mere om vores abonnementer og services. Se, hvad du får med i et abonnement. Læs om dækning, datadeling og udlandstelefoni. Når du logger ind, kan du ændre dit abonnement, hvis du fx har brug for mere data.

Se mobilabonnement

Har vi ikke levet op til dine forventninger?

Så vil vi meget gerne høre fra dig. Læs mere om, hvordan du kan forholde dig her.

COOKIES

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og giver info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. TELMORE.dk bruger primært cookies til trafikmåling, login og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?