Har du brug for hjælp?


Så er du landet det helt rigtige sted. Scroll ned her på siden, så gør vi vores allerbedste for at hjælpe dig.
 

Har du brug for hjælp?


Så er du landet det helt rigtige sted. Scroll ned her på siden, så gør vi vores allerbedste for at hjælpe dig.
 

Har du brug for hjælp?


Så er du landet det helt rigtige sted. Scroll ned her på siden, så gør vi vores allerbedste for at hjælpe dig.

Hvad kan vi hjælpe med?

Du kan spærre dit SIM-kort på Mit Telmore , eller ringe til os på 70218500. Linjen er døgnåben - vær opmærksom på, at nummeret er forbeholdt henvendelser omkring spærring af SIM-kort.

Spær dit SIM-kort >


Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os
Forstå din regning >  

Betalingsformer >

Automatisk betaling >

Skift dit betalingskort >


Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os 
Sådan bestiller og aktiverer du dit SIM-kort >

Sådan bestiller og aktiverer du dit eSIM >

Find din PIN- og PUK-koder >


Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os
Disney+ >

Netflix >

Viaplay >

Max >

TV2 Play Basis >

Telmore Musik >

Saxo >

SkyShowtime >


Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os
Mobilmanualer >

Hvis forbindelsen driller >

Når dine opkald ikke går igennem >

Hvis du ikke kan sende SMS’er >


Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os

Vi bor i Roskilde

Du er velkommen til at besøge vores kontor – vi sidder på Gullandsstræde 2, 2. sal, 4000 Roskilde. Du kan kigge forbi os alle hverdage mellem kl. 8-16.

P.S. - hvis du farer vild, skal du bare gå efter den lyserøde farve.

Har vi ikke levet op til dine forventninger?

Det er vi selvfølgelig virkelig kede af, og vi vil meget gerne høre fra dig - så vi kan gøre det endnu bedre næste gang.

Læs mere om, hvordan du kan forholde dig her

Sådan kan du kontakte os

Din app til selvbetjening

Find nemt svar i Mit Telmore-appen

Du skal ikke stå i kø eller vente til vi åbner, for at få svar. Find nemt og overskueligt den info, du har brug for via appen. Log på og se:
  • Forbrug
  • Betalinger
  • Dit abonnement
  • SIM-kort
Din app til selvbetjening

Find nemt svar i Mit Telmore-appen

Du skal ikke stå i kø eller vente til vi åbner, for at få svar. Find nemt og overskueligt den info, du har brug for via appen. Log på og se:
  • Forbrug
  • Betalinger
  • Dit abonnement
  • SIM-kort
Din app til selvbetjening

Find nemt svar i Mit Telmore-appen

Du skal ikke stå i kø eller vente til vi åbner, for at få svar. Find nemt og overskueligt den info, du har brug for via appen. Log på og se:
  • Forbrug
  • Betalinger
  • Dit abonnement
  • SIM-kort
Send os en mail

Vi gør vores allerbedste for at svare indenfor 5 hverdage

Du er velkommen til at skrive til os! Du trykker blot på knappen nedenfor, udfylder formularen og så sørger vi for at vende tilbage til dig.

Uddyb gerne grundigt, så vi er helt klædt på til at hjælpe dig.
Send os en mail

Vi gør vores allerbedste for at svare indenfor 5 hverdage

Du er velkommen til at skrive til os! Du trykker blot på knappen nedenfor, udfylder formularen og så sørger vi for at vende tilbage til dig.

Uddyb gerne grundigt, så vi er helt klædt på til at hjælpe dig.
Send os en mail

Vi gør vores allerbedste for at svare indenfor 5 hverdage

Du er velkommen til at skrive til os! Du trykker blot på knappen nedenfor, udfylder formularen og så sørger vi for at vende tilbage til dig.

Uddyb gerne grundigt, så vi er helt klædt på til at hjælpe dig.
Åbent mandag til fredag mellem 9 – 16.

Vi holder lukket i weekender og på helligdage.

Telefon: 70218900

Vær opmærksom på, at du kan opleve ekstra lang ventetid, hvis du ringer i starten af måneden.
Bemærk! Det er ikke muligt at foretage en indbetaling gennem kundeservice længere. Vi anbefaler i stedet, at du foretager indbetalingen på Mit Telmore .