Job hos Telmore

Telmore skaber relationer mellem mennesker. Som ansat får du indflydelse og er med på første række, når vi udvikler nye produkter og koncepter til online-mediet. Som medarbejder i Telmore får du 200 engagerede, dygtige og festlige kollegaer, som du meget hurtigt kommer til at kende godt. Vi har et godt socialt miljø og en hverdag, der fungerer, fordi vi har det sjovt, mens der bliver knoklet igennem.
 

 
 

Salgskonsulent hos Telmore

Telmore søger en udadvendt salgskonsulent, som det falder helt naturligt at gribe telefonen og kontakte både eksisterende og potentielle kunder. Du kommer til at arbejde for Danmarks største onlineselskab og vil blive omringet af søde og sjove kolleger, der hjælper hinanden mod at nå vores mål.

Læs mere om stillingen

Kundeservicekonsulent hos Telmore

I dette job som sælger og kundeservicemedarbejder er det først om fremmest din personlighed, der gør, at du får succes. Brug din personlighed og din gode telefonstemme i job med masser af fart og dynamik.

Læs mere om stillingen

Uopfordret ansøgning

Du er altid velkommen til at sende os en uopfordret, motiveret ansøgning. Skriv og fortæl os, hvad du kan, hvad du kunne tænke dig at arbejde med, og hvorfor du gerne vil arbejde hos os. Så gemmer vi din ansøgning og kontakter dig, hvis der inden for 6 måneder kommer en ledig stilling, der matcher din profil. 
 

Hvorfor søge job hos Telmore?


Der er mange gode grunde til at søge job hos Telmore. Er et spændende job i et fagligt stærkt miljø ikke nok for dig, er der heldigvis andre grunde:

Vi lytter til kunderne og involverer dem

Telmore er ikke en helt almindelig butik. Vi lytter til vores kunder og gør alt for at involvere dem i beslutninger om nye produkter m.v. Vi vil altid gerne høre, hvad de har at sige. Derfor er vi aktivt til stede på Facebook og Twitter, og vi har et særligt ideforum, hvor kunderne kan være med til at præge fremtidens Telmore. Vil du arbejde i en virksomhed, der tager sine kunder alvorligt?
 

Få ansvar

Telmore er en lille virksomhed. Her kan medarbejderne udvikle sig lynhurtigt - både fagligt og personligt. Arbejder du ihærdigt, er du proaktiv, konkurrence- og teamorienteret og går "den ekstra mil", bliver du belønnet med ansvar og indflydelse. Du skærpes af løbende mere ansvar. Det giver en modenhed, der ikke behøver tilskrives alder eller anciennitet.

Arbejd i Danmarks næststørste e-handelsbutik

Telmore er den e-handelsbutik i Danmark, der har flest dankorttransaktioner - næst efter DSB. Arbejder du hos os, bliver du en del af Danmarks næststørste e-butik. Intet mindre.
 

På forkant med online-mediet

I Telmore er vi på forkant med online-verdenen. Telmore er "født online" og har aldrig haft fysiske butikker. Vi lever og ånder online. Har du også e-handel i blodet, eller ønsker du at få det, passer du perfekt ind hos os.
 

Tekniske udfordringer af de helt store

Som Danmarks største e-butik har vi komplekse it-systemer, der stiller store krav til vores udviklere og drift-team. Vi kan ikke nøjes med mindre end de bedste kode-hoveder, der kan tænke kreativt og løsningsorienteret, mens de har 100% styr på, hvad koden betyder for forretningen. Hos Telmore kan vi ikke gå ned på it!

Nuuday – We make sense with technology

Nuuday – We make sense with technology

Telmore er en del af Nuuday. Nuuday er en familie af 8 stærke brands med forskellige identiteter. Telmore, YouSee, TDC Erhverv, Relatel, Hiper, Blockbuster og NetDesign er samlet i Nuuday med et fælles mål om at få teknologien til at give mening i vores liv.

Vi er 4500 dygtige holdspillere, som leverer digitale tjenester, cloudløsninger og underholdning til hele Danmark. I Nuuday vil vi ikke nøjes med at følge med, når ny teknologi udvikles. Som Danmarks førende serviceudbyder stræber vi efter at bruge teknologien til at skabe en mere meningsfuld fremtid for vores kunder og for samfundet.

Derfor er vi på jagt efter markedets skarpeste hjerner. Dem, der tør skille sig ud, bryde normerne, når det gælder og udfordre det, der ikke længere fungerer. 

Du finder alle ledige stillinger hos Nuuday her 

Rekruttering hos Telmore

Hvad vi lægger vægt på hos Telmore

Når vi søger en ny medarbejder, vægter vi både dine faglige kompetencer og din personlighed. Vi vil have de skarpeste knive i skuffen, som kan være med til at gøre en forskel, men det er også meget vigtigt for os, at du vil falde godt til i vores kultur. 
 
Alt efter hvilken type stilling, der er tale om, vil den proces, du gennemgår, når du kandiderer til en stilling, være forskellig – til nogle typer jobs er der fx én samtale og til andre flere. 
 
Når du søger job hos Telmore, kan du altid forvente at modtage en kvittering på modtagelsen af din ansøgning, umiddelbart efter vi har fået den. Desuden vil du kunne forvente et svar på, om du bliver indkaldt til samtale senest 3 uger efter ansøgningsfristens udløb. De kandidater, der ikke indkaldes til samtale, får ligeledes afslag senest 3 uger efter ansøgningsfristens udløb.
 
I nogle tilfælde kan processen dog trække lidt ud. Det er særligt gældende, hvis vi modtager ekstraordinært mange ansøgninger til samme stilling.

Du kan læse mere om, hvordan Telmore behandler persondata om ansøgere her.


Introduktionsforløb

Den første arbejdsdag i Telmore er introdag, hvor hovedfokus er at lære hinanden at kende, ledsaget af rundvisning i afdelingen og introduktion til Telmore som forretning.

De efterfølgende tre uger består af oplæring, som både inkluderer tavleundervisning i systemer, produkter og procedurer, ”lyt” i vores kundeservice, introduktion til alle afdelinger i Telmore og meget mere.

Du vil have løbende dialog med både din underviser og din leder omkring din trivsel under uddannelsesforløbet. Når din oplæringsperiode er overstået, og du er kommet ud på dit nye team, vil du have en samtale med din leder om, hvor hvordan I hver især har oplevet din første tid i Telmore, og hvordan du er faldet til i din nye stilling.. 
 
Du har selvfølgelig løbende dialog med din leder, men efter ca. 10 uger har du en samtale med din leder om, hvordan I hver især har oplevet din første tid i Telmore, og hvordan du er faldet til i din nye stilling.

Rekruttering - funktionærer

Når du kandiderer til en stilling i Telmore, er første kontakt en bekræftelse fra HR på, at vi har modtaget din ansøgning. Det er vores rekrutteringskonsulent, der screener ansøgninger og tager det indledende telefoninterview med relevante kandidater. Der kan være op til to samtaler i dette rekrutteringsforløb.
 
Til første samtale indkalder vi de kandidater, som efter det indledende telefoninterview vurderes relevante i forhold til stillingen. Rekrutteringskonsulenten og den pågældende teamleder vil være til stede under jobsamtalen. Formålet er, at du som ansøger hører om jobbets rammer, at du som ansøger får mulighed for at præsentere dig selv og uddybe din ansøgning, og at lederen får mulighed for at vurdere, om dine kompetencer matcher de krav, der er i jobbet.
 

Rekruttering - kundeservicemedarbejder

Vi ansætter løbende kundeservicemedarbejdere og ansætter nye hold på op til 10 medarbejdere flere gange om året. I Telmore er vores kundeservice rigtig vigtig, og vi bruger mange ressourcer på rekruttering af de helt rette kandidater samt på uddannelse, når et nyt hold er startet. Det er blandt andet derfor, at vi konstant ligger i toppen, når det kommer til god kundeservice i Danmark!
 
Når du sender din ansøgning, modtager du en bekræftelse på denne fra vores HR-afdeling. Vores rekrutteringskonsulent foretager herefter telefoninterviews med udvalgte kandidater. På baggrund af disse interviews vurderes det, om der er belæg for en egentlig ansættelsessamtale.
 
Hvis vi inviterer dig til en ansættelsessamtale, vil du møde den samme rekrutteringskonsulent, samt en teamleder fra kundeservice-afdelingen.

At arbejde i Telmore


I Telmore har vi et stærkt fagligt miljø med 200 engagerede kolleger, der tænker kunderne først.
 
Vi har en flad organisation, og du får en bred berøringsflade med mulighed for at sætte dit fingeraftryk på mange områder i organisationen.
 
Vi tilbyder gode udviklingsmuligheder og forventer til gengæld, at du bidrager aktivt og proaktivt med at bevare Danmarks højeste kundetilfredshed i telebranchen.
 
Vi har en afslappet omgangstone, hvor vi siger tingene i Klar Tale – dvs. lige ud. Vi gør meget for at vores medarbejdere kender hinanden og har et godt samarbejde både arbejdsmæssigt og socialt, og derfor holder vi med jævne mellemrum arrangementer, hvor man lærer hinanden bedre at kende, både internt i afdelingen og på kryds og tværs af de forskellige afdelinger.

Hvor vi bor
 

Telmore har kontorer to steder. Det ene ligger i Roskilde 8 minutters gang fra stationen. Det er her Telmore Kundeservice hører hjemme. Åbningstider: 8.00-16.00. Er du med regionaltoget, tager det højest 30 minutter at komme fra Københavns Hovedbanegård og ud til os. Kommer du fx fra Ringsted, tager det bare 15 minutter med toget.

Har du henvendelser til Telmore vedr. dit abonnement, produkter, services eller andre kundeforhold, er det vores kontor i Roskilde, du skal kontakte.

Det andet kontor ligger på Teglholmsgade 1 i Sydhavnen i København i gå-afstand fra Sydhavn St. Det er her vores online afdeling, tekniske afdeling og vores markedsføring- og kommunikationsafdeling hører hjemme.

Roskilde

Telmore A/S
Gullandsstræde 2, 2. sal
4000 Roskilde

København - Sydhavnen

Nuuday
Att: Telmore
Teglholmsgade 1
2450 Kbh. S