Hjælp til login

Hvad er mit login til Disney+

Du skal logge ind hos Disney+ med dit brugernavn og din adgangskode. 
Da du oprettede dit Telmore Play-abonnement med Disney+, har du selv oprettet en bruger til Disney+. 

Brugernavn: Typisk den mail du har brugt ved oprettelse, eller anden selvvalgt mail.

Adgangskode: Du valgte selv en adgangskode, da du oprettede din konto.


Aktivér Disney+

Har du endnu ikke aktiveret Disney+, kan du gøre dette nemt fra Mit Telmore, under sektionen Telmore Play, Mine tjenester.

Ved aktivering skal du blot følge anvisningerne fra Disney+. Her kan du enten aktivere et nyt Disney+ abonnement, eller tilknytte dit eksisterende Disney+ abonnement til Telmore.

Vælger du at tilknytte dit eksisterende Disney+-abonnement, vil dette blive sat på pause, så længe du har et aktivt Telmore Play abonnement med Disney+ inkluderet. Dit Disney+-abonnement starter automatisk, når Disney+ ikke længere er inkluderet via Telmore. 
 

Jeg har glemt mit brugernavn

Dit brugernavn vil typisk være den e-mailadresse du har brugt ved oprettelse af Telmore Play, men kan variere, hvis du f.eks. har tilknyttet et eksisterende Disney+ abonnement til Telmore Play.

Hvis du har glemt hvilken mail du har brugt som brugernavn, skal du kontakte Disney kundeservice. Det samme gælder, hvis dit brugernavn er oprettet med en stavefejl.
Oplever du, at der er en fejl i dit brugernavn, f.eks. at der er en stavefejl i din mail, vil Disney+ ligeledes kunne hjælpe dig med at rette denne.
For at få kontakt til Disney+ kundeservice kan du læse mere her 
 

Jeg har glemt min adgangskode    

Hvis du har glemt din adgangskode til Disney+, kan du bestille en ny adgangskode her .

Her skal du indtaste din mail, hvis du har indtastet en mail, som Disney+ kan genkende, modtager du en mail, med en 6 cifret sikkerhedskode. Når du indtaster denne, kan du efterfølgende oprette en ny adgangskode. Vi anbefaler her, at ud samtidig logger ud af alle dine eksisterende enheder, som kan vælges simpelt med et flueben, samme sted som du vælger ny adgangskode.
 

Problemer med login til Disney+?

Hvis du har problemer at login ved Disney+ kan det skyldes flere ting.

Har du indtastet det rigtige brugernavn? Dit brugernavn oprettes i forbindelse med aktiveringen af Disney+, hvorfor du selv skal vælge din kombination. Oftest vil det være den mail, som dit Telmore Play abonnement oprettes med, men det kan være du har valgt en anden mail? 

Har du indtastet den rigtige adgangskode? Hvis du er sikker på at du benytter det rigtige brugernavn, så kan du sikre at du indtaster den korrekte adgangskode. Kan du ikke huske din adgangskode kan du bestille en ny adgangskode her .

Oplever du gentagende problemer med dit Disney+, anbefaler vi at du rækker ud til Telmores kundeservice. 

Find hurtigt svar

Søg