Hvad er mit login til Prime?
Da du aktiverede Prime via dit Telmore Play-abonnement, oprettede du dit login, som består af et brugernavn og en adgangskode. Det skal du bruge, når du logger ind.Brugernavn: Din mail eller mobilnummer
Adgangskode: Den har du selv valgt og oprettet
Aktivér Prime
Du kan aktivere Prime på tre forskellige måder:- Via din aktiveringsmail
- I Mit Telmore
- Direkte hos Prime
Når du aktiverer via aktiveringsmailen eller i Mit Telmore-appen, bliver du sendt til Primes side, hvor du bare skal følge deres guide.
Sådan fungerer det, når du aktiverer Prime
- Opret din konto med brugernavn og adgangskode
- Prime sender dig en 6-cifret kode på mail eller SMS
- Indtast koden for at aktivere din konto
- Du er klar til at se Prime!
Jeg har glemt mit brugernavn
Dit brugernavn vil typisk være den mail du har brugt ved oprettelse af Telmore Play eller dit mobilnummer. Hvis du har glemt hvilken mail eller mobilnummer du har brugt som brugernavn, skal du kontakte Prime kundeservice. Det samme gælder, hvis dit brugernavn er oprettet med en stavefejl.Læs mere om, hvad du kan gøre direkte hos Prime her.
Jeg har glemt min adgangskode
Så kan du nulstille din adgangskode til Prime nemt og hurtigt – nulstil din kode herProblemer med login til Prime?
Hvis du har problemer med at logge ind på Prime kan det skyldes flere ting.
Har du indtastet det rigtige brugernavn? Dit brugernavn oprettes i forbindelse med aktiveringen af Prime, hvorfor du selv skal vælge din kombination. Oftest vil det være den mail, som dit Telmore Play abonnement oprettes med, men det kan være du har valgt en anden mail eller et mobilnummer?
Har du indtastet den rigtige adgangskode? Hvis du er sikker på at du benytter det rigtige brugernavn, så kan du sikre at du indtaster den korrekte adgangskode. Kan du ikke huske din adgangskode kan du bestille en ny adgangskode hos Prime her .
Har du indtastet det rigtige brugernavn? Dit brugernavn oprettes i forbindelse med aktiveringen af Prime, hvorfor du selv skal vælge din kombination. Oftest vil det være den mail, som dit Telmore Play abonnement oprettes med, men det kan være du har valgt en anden mail eller et mobilnummer?
Har du indtastet den rigtige adgangskode? Hvis du er sikker på at du benytter det rigtige brugernavn, så kan du sikre at du indtaster den korrekte adgangskode. Kan du ikke huske din adgangskode kan du bestille en ny adgangskode hos Prime her .