Er du blevet afmeldt automatisk betaling?

Har du modtaget en e-mail om, at din Automatiske Betaling er blevet afmeldt, kan det skyldes en betalingsfejl, eller at udløbsdatoen for dit betalingskort er overskredet.
Når du får et nyt betalingskort, skal TELMORE have det nye kortnummer, så vi kan fortsætte med at overføre penge fra dit betalingskort til din TELMORE-konto.
 
Ønsker du fortsat at benytte dig af Automatisk Betaling, skal du tilmelde dig igen på Mit TELMORE.
 
Sådan gør du
  1. Log ind på Mit TELMORE med dit mobilnummer og adgangskode. Hvis du har glemt din adgangskode, kan du bestille en ny her.
  2. Klik på Mit abonnement i venstremenuen og gå herefter til Services.
  3. Klik på Automatisk Betaling under Services, hvor du kan starte din tilmelding.
  4. Når du har gennemført tilmeldingen, vil din TELMORE-konto blive tanket op inden for kort tid.

Hvorfor er min mobil fortsat spærret, selvom jeg har indbetalt?

Hvis din mobil er blevet lukket eller blokeret for udgående opkald og sms pga. negativ saldo, vil den automatisk blive genåbnet, når du indbetaler det fulde skyldige beløb på din TELMORE-konto. TELMORE kan desværre ikke garantere, at din mobil bliver genåbnet lige efter din betaling. Det skyldes, at der kan være kø på genåbning af mobilnumre i vores system. Sluk og tænd din mobil løbende, så vil spærringen blive ophævet inden for 24 timer. I langt de fleste tilfælde, vil din mobil allerede blive genåbnet inden for 1 time.
 
 

COOKIES

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og giver info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. TELMORE.dk bruger primært cookies til trafikmåling, login og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?