Mit Telmore-app

Nem selvbetjening til dig. Tilgængelig 24/7

Download Mit Telmore App: Vores selvbetjeningsapp findes både til din iPhone, Android-mobil, din iPad eller tablet.

I appen kan du bl.a.:
  • Følge med i dit forbrug af taletid, sms/mms og data
  • Tanke op
  • Få overblik over dine betalinger og fakturaer
  • Tjekke, om du har Udlandstelefoni, inden du rejser. 

Sådan logger du ind i Telmores App

Log ind med dit mobilnummer, dit Mobilt Bredbånd-nummer eller din Mobilchef-bruger og den adgangskode, du lavede, da du købte abonnement hos os.
 

Hvor finder jeg mit login?

  • Find login til Mit Telmore App’en i din velkomstmail fra os.
  • Her står dit brugernavn som typisk er dit telefonnummer.
  • Har du et Mobilt Bredbånd-abonnement, skal du bruge dit Mobilt Bredbånd-nummer som login.
  • Har du en Mobilchef med mange numre, logger du ind med dit brugernavn.
     

Jeg har glemt min adgangskode

E-mailen bliver sendt til den mailadresse, du har oplyst, da du købte dit abonnement. Modtager du ikke e-mailen inden for 24 timer, kan du tjekke dit spamfilter.
 

Se din saldo på din Telmore-konto

I vores app kan du følge med i, hvor mange penge du har til overs til mobiltelefoni, køb af mobiltelefon osv. Det er din saldo.

Som kunde har du en Telmore-konto, hvor vi trækker penge til at betale for forbrug ud over dit abonnement, som fx Datadeling, Udlandstelefoni, sms-billetter osv. Du kan enten selv tanke din Telmore-konto op eller tilmelde dig Automatisk Betaling. Vi anbefaler det sidste, så din saldo ikke går i minus, og du risikerer spærring og lukningsgebyr.

Hvis du ikke er tilmeldt Automatisk Betaling men selv tanker din Telmore-konto op, bliver dit månedlige abonnement faktisk også betalt fra Telmore-kontoen.
 

Følg med i dit forbrug af taletid osv.

Så snart du logger ind i appen, ser du en oversigt over dit forbrug af mobildata, taletid og sms/mms.
 

Hvad er forbrug?

Dit forbrug dækker over data, taletid, sms’er og mms’er. Her kan du holde øje med, hvor meget du bruger din mobiltelefon.
 

Hvad kan du?

  • Se dit forbrug for indeværende måned
  • Se dit forbrug for tidligere måneder
  • Se en detaljeret oversigt over dit forbrug under Forbrugsdetaljer
     

Hvad hvis jeg bruger al min data eller taletid?

  • Du får en sms og en e-mail, når du har brugt 80 og 100 % af din data.
  • Du får en sms og en e-mail, når du har brugt 100 % af din taletid.
  • Hvis du bruger al din data, sænker vi din hastighed markant.
  • Vi sætter automatisk hastigheden op igen, når det bliver den 1. i en ny måned
  • Hvis du bruger al din taletid, betaler du forbrugsafregnet, når du ringer
  • Hvis du har givet os tilladelse på Mit Telmore, sender vi dig et link til at købe ekstra taletid eller data, hvis du har brug for det.
Har du brugt din taletid, betaler du for dine opkald pr. minut.
Se din minuttakst på Mit Telmore ved at klikke på Mit abonnement, hvor du finder din minuttakst under dit abonnementsindhold.

*Vi sætter både hastigheden ned for dit primære SIM-kort og dit Datadeling SIM-kort, hvis du har sådan et.
 

Tank op på din Telmore-konto

Tank op
Hvis din Telmore-konto er i minus, bør du tanke op med det samme for at undgå at få din telefon spærret. Ud over en masse besvær for dig, medfører det også et lukningsgebyr. Du klikker bare på Tank op og følger guiden.
Hos Telmore betaler du med dit betalingskort. Vi tilbyder ikke tilmelding af abonnement til Betalingsservice, men du kan tilmelde dig Automatisk Betaling . Så fungerer betaling af dit abonnement osv. helt af sig selv.
 

Betalingsoversigt og faktura

I Telmores app kan du finde dine månedlige betalinger og fakturaer. Du kan til enhver tid se dine betalinger og mobilregninger under fanen Faktura øverst på siden. Du kan både se din faktura for måneder i indeværende og tidligere år. Klik på en faktura og se din regning specificeret ud i de enkelte poster.

Søg på andre emner