Har vi ikke levet op til dine forventninger?

Så har du med sikkerhed ikke haft en optimal oplevelse med os. Og det er vi rigtig kede af. Derfor vil vi meget gerne invitere dig til at ringe eller skrive til vores almindelige kundeservice, inden du sender en klage. Vi vil nemlig gøre alt, hvad vi kan for, at du skal have den absolut bedste kundeoplevelse her hos Telmore.

Vi sidder klar på telefonerne alle hverdage fra 9.00-16.00. Du kan også vælge at sende os en mail her.

Hvis du allerede har været i kontakt med vores kundeservice, og I ikke har kunnet finde frem til en løsning, som du er blevet glad for, så er du selvfølgelig mere end velkommen til at sende os en klage på klager@telmore.dk.  Af hensyn til persondatabeskyttelse vil vi bede dig om at skrive fra den mailadresse, som du har registreret på Mit Telmore. Når vi har modtaget din klage, kan du forvente at høre fra os inden for 1-3 hverdage.

Hvis du, mod forventning, ikke bliver tilfreds med vores afgørelse, har du følgende muligheder:
 
  1. Vedrører din klage abonnement på teletjenester – fx klager over regningen eller Telmores vilkår – kan du efterfølgende klage til: 

    Teleankenævnet 
    Axeltorv 6, 3th 
    1609 Kbh. V 
    Telefon: 33 18 69 00 
    www.teleanke.dk 

    Teleankenævnet behandler alle tvister mellem forbrugere og teleselskaber om abonnement på teletjenester. 
     
  2. Vedrører din klage varer (fx mobiltelefoner) eller indholdstjenester (fx tv, musik eller ringetoner), kan du klage til: 

    Nævnenes Hus 
    Toldboden 2 
    8800 Viborg 
    Telefon: 72 40 56 00 
    www.naevneneshus.dk
Hvis du, mod forventning, ikke er tilfreds med Telmores afgørelse, og du er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/