Navigation niveau 3

Mit Telmore – din egen selvbetjeningsside

Hos Telmore har du din egen selvbetjeningsside: Mit Telmore
  • Log på med dit mobilnummer, Mobilt Bredbånd-nummer eller din Mobilchef-bruger
  • Du oprettede din adgangskode, da du købte abonnement hos os
  • Måske har du koden i din velkomstmail fra os
  • Eller klik på Glemt adgangskode og lav et nyt password

Funktioner på Mit Telmore:

  • Tjekke din saldo og tanke op
  • Se dit forbrug i detaljer
  • Til- og afmelde automatisk betaling
  • Ændre dit betalingskort
  • Skifte dit abonnement og rette dine services
  • Se SIM-kort detaljer: PIN- og PUK-kode
  • Bestille, aktivere og spærre SIM-kort
  • Administrere Datadeling SIM-kort
  • Finde links til at skifte dine adgangskoder til Telmore Play-tjenester
  • Se, om du har Udlandstelefoni, inden din ferie
Brugernavnet til Mit Telmore er dit mobilnummer, dit Mobilt Bredbånd-nummer eller navnet på din Mobilchef-bruger  (en bruger, hvor du kan samle alle dine Telmore-numre).
 

Glemt login til Mit Telmore

Hvis du ikke kan finde mailen med dine loginoplysninger til Mit Telmore, kan du nulstille din adgangskode.
  • Klik på Mit Telmore øverst i højre hjørne her på siden
  • Klik på Glemt adgangskode
  • Indtast mobilnummer, Mobilt Bredbånd-nummer eller din Mobilchef-bruger
  • Få en mail og lav ny adgangskode
Vi sender mailen til den mailadresse, du gav os, da du købte abonnement. Hvis du ikke har modtaget mailen i din almindelige indbakke inden for 24 timer, er den måske røget i dit spamfilter.

Administrering af betaling
Under Betaling får du overblik over dine månedlige betalinger. Klik på Betalingsoverblik og se dine månedlige betalinger for indeværende år eller det år, du vælger.
Du kan også tilmelde og afmelde Automatisk Betaling eller lave en optankning af din Telmore-konto.
 

Til- og afmelding services som fx Udlandstelefoni

På Mit Telmore kan du se, hvilket abonnement du har og følge med i dit forbrug af taletid, data og sms/mms.
  • Se, hvilke ekstra services, du har
  • Til- og afmeld services
  • Tjek fx, om du har Udlandstelefoni, inden du rejser.
  • Tilmeld fx et datadelingskort, så du kan bruge din mobildata på en tablet eller iPad
  • Tilmeld et databoost med ekstra mobildata
Nogle services koster et beløb, fx 29 kr. pr./md.
Du kan til- og afmelde services under Mit abonnement og se listen over services, som giver dig flere muligheder som Telmore-kunde.
 

Skift abonnement på Mit Telmore

Se dit abonnement på forsiden af Mit Telmore.
Her ser du, hvor meget data, taletid og sms’er/mms’er du har brugt indtil videre i den nuværende måned. Vi nulstiller dit forbrug hver måned.

Se pris og detaljer under Mit abonnement.  

Du kan selv skifte abonnement. Vælger du et dyrere abonnement, træder ændringen i kraft med det samme. Flytter du til et mindre abonnement, slår ændringen først i kraft ved månedskifte. Med et større abonnement, får du typisk en større mængde EU-data til din ferie.
 
Hvad er forbrug
Det, vi kalder forbrug, er den taletid, mobildata, sms og mms du bruger. Dvs. alt hvad du bruger din mobiltelefon til. Forbrug foretaget i udlandet kan være op til 30 dage om at blive vist på Mit Telmore.
 

Følg med i dit forbrug af mobiltelefoni

Følg med i dit forbrug af taletid, mobildata, sms/mms både i Danmark og i udlandet.

Få et specificeret indblik i dit forbrug ved at klikke på Forbrugsdetaljer.

Udlandstelefoni og data brugt i udlandet er op til 30 dage om at blive opgjort.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis vi skal gennemgå dit abonnement og se, om det passer til dit behov.
 

Hvad sker der, hvis jeg bruger al tale eller data?

Du får besked fra os, når du har brugt henholdsvis 80 % og 100 % af din taletid og/eller datamængde.
Hvis du bruger hele din datamængde, sætter vi din datahastighed ned til 128 kbit/s på både dit primære SIM-kort og dit Datadeling SIM-kort, hvis du har sådan et. Vi sætter automatisk hastigheden op igen ved månedsskifte.

Bruger du al din taletid, betaler du for dine opkald pr. minut. Du kan se din minuttakst inde på Mit Telmore under Mit abonnement, hvor du finder din minuttakst.
 

Tank op eller Automatisk Betaling

Du kan tanke din Telmore-konto op, så der er penge nok til at betale dit abonnement, services og fx Udlandstelefoni.

Din Telmore-saldo står øverst på forsiden af Mit Telmore. Hvis din Telmore-konto er i minus, anbefaler vi, du tanker op med det samme for at undgå evt. spærring og lukningsgebyr. Du følger blot guiden og betaler med dit betalingskort.

Tilmeld dig gerne Automatisk Betaling, så sker optankningerne helt af sig selv. Det kan især være en fordel, når du er i udlandet. Hvis uheldet er ude, og din konto ryger i minus og bliver spærret, er det svært at få forbindelse til netværket igen.
 

Rediger betalingskort og personlige oplysninger

Under Min Profil kan du redigere alle dine oplysninger og fx skifte password eller betalingskort, hvis du har fået et nyt.
 

Aktiver/spær SIM-kort og bestil nyt

Hvis du mister din telefon, skal du spærre dit SIM-kort med det samme. På Mit Telmore kan du logge ind og bestille et nyt SIM-kort og aktivere det, så snart du har modtaget dit nye SIM-kort med posten.
 

Adgangskoder til Telmore Play

Med Telmore Play har du streaming, musik og/eller lydbøger med i dit mobilabonnement. Administrer dine adgangskoder på Mit Telmore.
Søg i vores hjælpeunivers

Søg på andre emner

Mit Telmore
Selvbetjening i lommen
Mit Telmore-appen er altid lige ved hånden. 

COOKIES

Vi bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse. Hvis du surfer videre på hjemmesiden, går vi ud fra at det er ok med dig.
Læs vores cookieinformation og persondatameddelelse.