Tyverispærring

Har du tabt eller på anden måde mistet din mobiltelefon, skal du straks spærre SIM-kortet for at begrænse evt. misbrug mest muligt.Du hæfter ikke for misbrug foretaget efter du har spærret SIM-kortet. Læs mere om "Lov om betalingsmidler" § 62 stk. 1-9 i vilkår for TELMOREs mobiltjenester  punkt 7B.
 
Du kan spærre dit kort på en af følgende måder:
 
Selvbetjeningssiden Mit TELMORE
Du kan spærre dit SIM-kort ved at logge ind på Mit TELMORE og vælg punktet SIM-kort & Spærring. Klik på knappen Tyverispærring ud for SIM-kortet. Her spærrer du dit SIM-kort omgående. Det er også her, du kan åbne kortet igen, hvis du finder din mobil.
 
Telefonisk
Ring til TELMOREs Tyverispærring på tlf. 7021 8500 – linjen er åben døgnet rundt.
 
Bemærk: Tyverispærring kan ikke ske pr. e-mail.
 
Ved politianmeldelse af en stjålet telefon skal du oplyse IMEI-nummeret på telefonen. Det er derfor vigtigt, at du opbevarer dette nummer, som findes i telefonen (ofte under batteriet).
Nummeret står også på kassen, som telefonen blev leveret i ved køb.
 
Husk, at TELMORE er et abonnement (ikke taletidskort). Da du hæfter for alt forbrug foretaget inden spærring af SIM-kortet, risikerer du en større eller mindre ekstraregning, hvis du ikke straks tyverispærrer.
 
TELMORE lukker for udgående kald og sms på telefonen, når vi registrerer, at kontoen er under minus 200 kr., eller hvis den har været i minus i over 7 dage. Men da opdatering af forbrug kan være forsinket, især uden for Danmarks grænser, kan du risikere, at saldoen overskrider dette beløb betydeligt – specielt hvis du er tilmeldt udlandstelefoni.
 

COOKIES

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og giver info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. TELMORE.dk bruger primært cookies til trafikmåling, login og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?