Navigation niveau 3

Telmore-konto og restbeløb

Telmore-konto og restbeløb

Telmore-konto og restbeløb

Du betaler forud hos Telmore. Derfor har du en Telmore-konto.
 
Hver måned trækker vi pengene for dit abonnement og evt. forbrug udover dit abonnement.
 
Med Automatisk Betaling trækker vi betaling for dit abonnement direkte fra dit betalingskort. Forbrug ud over dit abonnement som fx udlandstelefoni bliver trukket fra din Telmore-konto.
 
Hvis du ikke er tilmeldt Automatisk Betaling men selv tanker op manuelt, bliver betalingen fra dit abonnement også trukket fra din Telmore-konto.
 
Det er vigtigt, at du optanker Telmore-kontoen, så den ikke går i minus.
 
Hvis du tanker din Telmore-konto op med det samme, efter den er gået i minus, undgår du at få dit abonnement spærret og betale lukningsgebyr. Lukningsgebyret er 99 kr.
 

Sådan tanker du op

  • Klik på Mit Telmore
  • Log på med dit mobilnummer, Mobilt Bredbånd-nummer eller din Mobilchef-bruger og din personlige adgangskode.
  • Tank din Telmore-konto op på forsiden eller under punktet Betaling.
 
Du tanker op med dit betalingskort. Det er ikke muligt at tilmelde sit abonnement til Betalingsservice.
 

Tilmeld Automatisk Betaling

Vi anbefaler, at du tilmelder dig Automatisk Betaling på Mit Telmore. Så fylder vi automatisk din Telmore-konto op, og du behøver aldrig spekulere på, om der er dækning på din Telmore-konto.
 
Du kan benytte følgende kreditkort til at indbetale på din Telmore-konto:
  • Dankort
  • Visa/Dankort
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Mastercard debit
  • Diners Club
  • American Express
 

Stjålet kreditkort

Mister du dit kreditkort, kan du selv registrere dit nye kreditkort på Mit Telmore.
Hvordan får jeg nu betalt min telefonregning?
Mens du venter på at modtage et nyt betalingskort fra din bank, kan du midlertidigt registrere et andet betalingskort, så din regning bliver betalt.
 

Udbetaling af Telmore-konto til betalingskort

Du kan altid få udbetalt det beløb, du har på din Telmore-konto. Kontakt kundeservice, som udbetaler det til din bankkonto.

Når du kontakter os på e-mail  eller på tlf. 70 21 89 00, skal du oplyse dit registrerings- og kontonummer samt de 3 første tegn i din adgangskode til Mit Telmore. Informationerne gør arbejdet lettere for vores kundeservice, så du hurtigere får udbetalt dine penge.
 

Hvordan får jeg udbetalt mit restbeløb?

Hvis du har et beløb stående på din Telmore-konto, når du opsiger dit abonnement, får du naturligvis beløbet udbetalt. Vælg, om du vil have beløbet udbetalt til en bankkonto eller overført til en anden Telmore-konto. ​

Du kan vælge udbetalingsform på forsiden af Mit Telmore. Muligheden for at vælge udbetalingsform er først synlig, når du har sagt op.

Fra din opsigelsesdato har du 20 dage til at vælge udbetalingsform, før din Telmore-konto lukker. Der går 20 dage, så evt. forsinket forbrug bliver betalt, inden du får udbetalt restbeløbet. Så slipper du for en ekstra afregning efter lukning.
Søg i vores hjælpeunivers

Søg på andre emner

Mit Telmore
Selvbetjening i lommen
Mit Telmore-appen er altid lige ved hånden. 

COOKIES

Vi bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse. Hvis du surfer videre på hjemmesiden, går vi ud fra at det er ok med dig.
Læs vores cookieinformation og persondatameddelelse.