Sådan opsiger du dit abonnement

Overvejer du at opsige dit Telmore-abonnement?

Øv - vi er kede af, at du overvejer at opsige dit abonnement.

Vi vil rigtig gerne beholde dig hos os, men respekterer naturligvis, hvis du vil opsige – og vil meget gerne hjælpe dig godt på vej.

Den bedste løsning er at ringe direkte til os på 70218900. Så hjælper vi dig med det samme og får styr på det praktiske. Vi vil også meget gerne høre din feedback og sørge for, at du bliver sendt godt videre.  

Du kan også opsige via Mit Telmore. Du skal bare logge ind og klikke ’Min profil’. Nederst på siden kan du opsige dit abonnement. Klik her for at logge ind på Mit Telmore


Drejer din opsigelse sig omkring et nummer, hvis ejer er gået bort?

Hvis du kan logge på nummeret på Mit Telmore, kan vi hjælpe dig med opsigelsen med det samme. Du skal bare logge ind og klikke ’Min profil’. Nederst på siden kan du opsige dit abonnement. Klik her for at logge ind på Mit Telmore. Alternativt kan du sende os en mail med din henvendelse her – så hjælper vi dig med at lukke nummeret. Vi svarer på din mail indenfor 3 hverdage og sørger naturligvis for at opsige det dags dato. Og hvis du foretrækker at ringe, kan du få fat i os på 70218900 alle hverdage mellem 9-16..

Vigtigt, hvis du flytter dit nummer til et andet teleselskab

Hvis du flytter til et andet selskab, skal du ikke opsige dit nummer til os. Så kan du nemlig ikke tage nummeret med til et andet mobilselskab.

Lad det nye selskab flytte dit mobilnummer. Det tager typisk 1 måned pga. opsigelsesperioden på 30 dage.

Hvis abonnementet skal skifte ejer, klarer vi også det. 
 

Du har 30 dages opsigelse

Hos Telmore har vi 30 dages opsigelse på alle vores abonnementer.

De 30 dage tæller fra den dag, vi modtager din opsigelse. Du kan opsige dit Telmore-nummer når som helst i løbet af måneden. Når de 30 dage er gået, lukker vi dit nummer og opgør dit forbrug. 

Når dit nummer er lukket, går der ca. 20 dage, før alt dit forbrug er endeligt opgjort. Så er vi sikre på, at alt dit forbrug er registreret. Opkald i udlandet kan fx være forsinket i op til 30 dage. 
 

Opsigelse og binding

Er du under binding, kan du først opsige dit abonnement efter bindingsperiodens udløb.
 

Har du penge tilbage på din Telmore-konto?

Vælg, hvordan du vil have din restsaldo udbetalt.

Når du har opsagt dit mobilnummer, kan du logge ind på Mit Telmore i op til 20 dage. Du kan vælge at få udbetalt beløbet til en bankkonto eller til et andet Telmore-nummer. 

Kan du ikke længere logge ind og vælge udbetalingsform? Ring til os på tlf.: 7021 8900 alle hverdage mellem kl. 9.00 og 16.00.

Har du valgt at få udbetalt beløbet til din bankkonto? Vær opmærksom på, at udbetalingen enten kommer fra TDC A/S eller Telmore.
 

Hvis du fortryder din opsigelse

Du har 30 dages opsigelse, hvor du også kan nå at fortryde. Er du i gang med en nummerflytning til et andet teleselskab, skal du ringe til dette selskab. Det er nemlig det andet teleselskab, der står for nummerflytningen.

Har du fortrudt uden at være i gang med en nummerflytning, skal du ringe til vores kundeservice.

Det er vigtigt, at du ringer i stedet for at skrive en mail, hvis du vil oprettes som kunde igen. Vi passer godt på dine data, og vi må ikke modtage dine personlige oplysninger på mail.

Ring til os på tlf.: 70 21 89 00 alle hverdage mellem kl. 9.00 og 16.00, så hjælper vi dig med at finde den løsning, der passer bedst til netop dig og dit forbrug.

Hvis du skal på en længere rejse 

Skal du ud at rejse i længere tid, kan det måske betale sig for dig at skifte til Telmore Go  i perioden, fremfor at opsige dit nummer.

Find hurtigt svar

Søg