Fejl i afspilning eller brug af Min Bio

Her finder du hjælp til afspilning og brug af Min Bio
 
 
 
 
Hvis du har problemer med, at filmen loader længe eller ikke starter, prøv da følgende:
 
 
På PC, Mac eller Android:
Klik på værktøjsikonet i filmafspilleren. Vælg en lavere opløsning, fx 300 kb på Android og 800 kb eller 1,2 mb på PC eller Mac.
 
 
På iPad eller iPhone:
På iPad og iPhone tilpasses filmens kvalitet automatisk den internetforbindelse, du har. Hvis filmkvaliteten ikke er optimal på trods af god internetforbindelse, kan du forsøge følgende:
  • Luk andre apps, der er åbne samtidigt med Min Bio
  • Genstart herefter Min Bio-app
 
Genstart Min Bio på ældre iOS-styresystem:
  • Klik to gange hurtigt på IPhone/iPad’ens "hjem"-knap
  • Der dukker en menu op i bunden af skærmen med en række ikoner, hvoraf dine aktive apps fremgår
  • Find Min Bio og tryk på den i 2-3 sekunder, indtil et rødt tegn dukker op
  • Tryk på det røde tegn, så Min Bio-ikonet forsvinder. Gør evt. det samme med dine andre aktive apps
  • Klik på iPhone/iPad’ens "hjem"-knap
  • Før du åbner Min Bio, skal du gå ind i Safari og tjekke, at du kan åbne en hjemmeside og dermed har internetforbindelse
  • Start Min Bio op igen og log på
 
Genstart Min Bio på iOS7-styresystem eller nyere:
  • Log ud af Min Bio og forlad app'en, så du kommer til skrivebordet på din iPad/iPhone
  • Klik to gange hurtigt på iPhone/iPad’ens "hjem"-knap
  • Der dukker en menu op på skærmen med en række ikoner, hvoraf dine aktive apps fremgår. Du kan køre din finger mod højre for at bladre i dine aktive apps.
  • Find Min Bio, hold fingeren på den og kør den opad, så den forsvinder. Gør evt. det samme med dine andre aktive apps.
  • Klik på iPhone/iPad’ens "hjem"-knap
  • Før du åbner Min Bio, skal du gå ind i Safari og tjekke, at du kan åbne en hjemmeside og dermed har internetforbindelse
  • Start Min Bio op igen og log på.
 
Er du i tvivl om du har en god internetforbindelse, så test den på speedtest.net.
 
Oplever du fortsat problemer, kontakt da venligst Min Bio supporten.
 
 
Sådan kontakter du Min Bio support via app'en på iPad/iPhone og Android:
Klik på værktøjsikonet i filmafspilleren og vælge ”Support”. Derved dukker der en e-mail op, hvor du har mulighed for at uddybe dit problem til supporten, samtidig sender du en række tekniske oplysninger om din bruger og forbindelse.
 
 
Sådan kontakter du Min Bio support via MinBio.dk:
Tryk på "Kontakt Min Bio" i nederste, venstre hjørne. Her sender du supporten en e-mail, hvor du meget gerne må uddybe det problem, du oplever.
 
Alternativt kan du sende en e-mail til minbio@nordiskfilm.com
 
 
Hvis du har en god internetforbindelse, kan du sætte billedkvaliteten op:
 
 
Sæt billedkvaliteten op på PC, Mac eller Android
Sæt billedkvaliteten op på PC, Mac eller Android ved at klikke på værktøjsikonet i filmafspilleren. Her kan du vælge en højere bitrate, så du får en bedre kvalitet.
 
 
Billedkvalitet på iPad/iPhone
I Min Bio app'en til iPad/iPhone tilpasses billedkvaliteten automatisk bl.a. efter internethastigheden.
 
 
Problemer med billedkvalitet trods god internetforbindelse
Hvis du oplever problemer med billedkvaliteten til trods for god internetforbindelse, kan du forsøge følgende:
  • Luk andre programmer eller apps, der er åbne samtidigt med Min Bio
  • Genstart herefter Min Bio-app. Se guide til genstart af Min Bio
Husk dog at de klassiske børneserier ikke altid fås i en høj opløsning.
 
 
 
  • Tjek, at du er logget ind med de rigtige brugeroplysninger.
  • Tjek, om du stadig er tilmeldt TELMORE Play. Det kan du se på Mit TELMORE under "Mit abonnement". Hvis TELMORE Play er blevet afmeldt, bliver dit abonnement hos Min Bio opsagt. Du vil derfor få at vide, at filmene er låste.
  • Tjek din internetforbindelse. Du kan teste din internethastighed på speedtest.net
 
 
Hvis du allerede har været logget ind
Har du allerede været logget ind på din Min Bio konto, skal du kontakte Min Bio på e-mail minbio@nordiskfilm.com eller skriv til Min Bio Support.
 
Hvis du endnu ikke har kunnet logge ind
Har du endnu ikke kunne logge ind med dit Min Bio-log ind, skal du kontakte TELMORE kundeservice på telefon 7021 8900.
 
Du kan med fordel dobbelttjekke, om værdikoden er indtastet korrekt. Kopierer du koden fra mailen, skal du være sikker på, at der ikke er kopieret mellemrum med.

COOKIES

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og giver info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. TELMORE.dk bruger primært cookies til trafikmåling, login og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies
Bliv ringet op og få et godt tilbud
VIL DU RINGES OP MED ET GODT TILBUD?