Fejlsøgning USB-modem

Problemer med at logge på nettet med dit modem?

Her er et par ting, vi anbefaler dig at prøve, inden du kontakter kundeservice.

Prøv dit modem i en anden USB-port
Der kan være et problem med en eller flere af dine USB-porte. Prøv at sætte dit modem i en anden USB-port. Ellers prøv at tage dit modem ud, genstart din computer og sæt det i en anden USB-port.

Geninstaller dit modem
Prøv at afinstallere Mobile Partner og genstart din computer. Sæt evt. dit modem i en anden USB-port og installer det igen. Prøv så at oprette forbindelse til dit modem og se om det virker.

Test dit modem i en anden computer
Prøv dit modem i en anden computer. Virker det på en anden computer, er der nok et problem med din computer. Virker det stadig ikke, er der nok et problem med dit modem.
 
Ligger fejlen på din computer, skal du kontakte producenten, eller der hvor du har købt din computer.
 
Ligger fejlen på dit usb-modem, skal du kontakte kundeservice på tlf. 70 21 89 00.

Søg på andre emner

Selvbetjening i lommen
Mit Telmore-appen er altid lige ved hånden.