Navigation niveau 3

Opret sag

Opret en reparationssag

Hvis din mobil, tablet eller andet elektronisk tilbehør skal repareres, skal du først oprette en sag. Vores samarbejdspartner Care1 tager sig af reparationen. Du kan sende din enhed med posten, eller aflevere den i et af Care1’s servicepoints.

Hvornår skal jeg oprette en sag?
Vi anbefaler, at du undersøger, om du selv kan løse problemet, inden du sender din enhed til reparation. Care1 tager et gebyr for at undersøge din enhed, hvis de ikke finder en fejl.

Kan du selv kan løse problemet?
Hvis din mobiltelefon fx er langsom, går i stå eller genstarter pludseligt, er det ofte en fejl i dens software. Se vores fejlsøgning , eller ring til kundeservice på tlf. 70 21 89 00. Løser det ikke problemet, opretter du en sag.

Er din enhed fysisk i stykker?
Hvis fx skærm eller kamera er i stykker, opretter du selvfølgelig en sag.

Vigtigt!
Du skal altid oprette en sag, hvis din mobiltelefon, tablet, modem eller elektronisk tilbehør skal til reparation. Før du afleverer eller sender det med posten.
Inden du opretter en sag, er der nogle ting, du skal sørge for:
  • Find din faktura (købsbevis) fra Telmore frem:
    - Find den på Mit Telmore i dit Email arkiv.
    - Har du mistet den, så ring til kundeservice på tlf. 70 21 89 00 , og få sendt en ny.
  • Slå tyverisikring eller Find min iPhone fra.
  • Tag en backup af din enhed. Der kan gå noget tabt under reparationen.
Opret din reparationssag her.
 

Hvad er en reparationssag?

En beskrivelse af, hvad der er galt med din enhed og/eller hvad der er sket. Det gør reparationen nemmere, og oplysningerne bliver automatisk gemt.
Care1 reparerer ikke noget, uden en sag.
Du kan også se, hvor langt Care1 er nået med din enhed. Ligesom når du venter på en pakke med posten.
 

Hvor lang tid tager reparation?

Typisk 2-7 hverdage fra Care1 har din enhed:
  • Det kan tage 2-3 dage længere, hvis der skal bestilles dele hjem.
  • Har du en HTC-mobil, kan det tage længere tid.

Hvad koster reparation?

Når Care1 har kigget på din sag, sender de dig et tilbud med en pris på reparationen. Du vælger selv, om du vil takke ja eller nej til deres tilbud.
Du skal selv betale for reparationen, med mindre du er dækket af reklamationsretten.

Hvad er reklamationsret?
  • Reklamationsret er en del af købeloven, og gælder ved alle køb.
  • Du har ret til erstatning, hvis du har købt en vare der har fejl, er defekt eller ikke virker som den skal.
  • Den gælder i to år, fra du køber din vare. Din faktura/kvittering er dit købsbevis.
  • Den dækker alle fejl, der er på din vare, når du får den. Det gælder også fejl, der kommer senere, fordi noget var galt med din vare, da du fik den.
  • Læs mere om reklamationsret .
Hvad dækker Telmore?

Fejl i software:
  • Telmore dækker alle fejl, der ikke skyldes et ”uautoriseret indgreb”:
    - Hvis din enhed er blevet repareret af en uautoriseret/ikke godkendt reparatør.
Fejl i hardware:
  • Vi dækker ikke skader/fejl der er din egen skyld. Fx hvis du taber din enhed, den bliver våd, eller andet den ikke er lavet til. Hvis du har en forsikring, så tjek om de dækker skaden.
  • Reklamationsretten dækker alle fejl, der er på din vare, når du får den. Det gælder også fejl, der kommer senere, fordi noget var galt med din vare, da du fik den.

Vi samarbejder med Care1

Telmore samarbejder med Care1, der er et af de førende værksteder i Danmark.
Care1 bruger kun teknikere, der er certificeret af producenterne. Reparationer sker med originale dele lavet til din enhed. Det betyder, at du bevarer din garanti.
Care1 er autoriseret Apple Service Provider.
 

Hvor og hvordan sender jeg min enhed til reparation?

  1. Aflever den selv, på en af Care1’s 6 servicepoints
  2. Send den gratis med posten

Care1’s Servicepoints:
Aabenraa
Egevej 2
6200 Aabenraa
Åbningstider
man-fre
09:00-17:00
Aalborg
Hobrovej 505
9200 Aalborg
Åbningstider
man-fre
09:00-17:00
Aarhus
Sønder Alle 16-18
8000 Aarhus
Åbningstider
man-fre
09:00-17:00
     
Glostrup
Hovedvejen 3 c   
2600 Glostrup
Åbningstider
man-fre
09:00-17:00
København
Sankt Peders Stræde 49
1453 København K
Åbningstider
man-fre
09:00-17:00
Odense
Tagtækkervej 5
5230 Odense M
Åbningstider
man-fre
09:00-17:00

 

Bestil tid til udskiftning af skærm eller batteri til Apple, Huawei og LG
Skal skærm eller batteri udskiftes, kan du bestille en tid, når du opretter din sag. Du møder op, og de reparerer din enhed, mens du venter. Det tager ca. 1 time.

Tilbuddet gælder i Aalborg, Aarhus, Glostrup, København og Odense.

Er det gratis at sende min enhed med posten?
Ja det er gratis at sende den ind med post. Care1 sender et mærkat, der skal printes ud og sættes på pakken.
Søg i vores hjælpeunivers

Søg på andre emner

Mit Telmore
Selvbetjening i lommen
Mit Telmore-appen er altid lige ved hånden. 

COOKIES

Vi bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse. Hvis du surfer videre på hjemmesiden, går vi ud fra at det er ok med dig.
Læs vores cookieinformation og persondatameddelelse.