Hjælp til Nordisk Film+ login

Hvad er mit login til Nordisk Film+?

Du skal logge ind hos Nordisk Film+ med dit brugernavn og din adgangskode.

Når du aktiverer Nordisk Film+, opretter du også en Nordisk Film+ konto med et brugernavn og en adgangskode.

Brugernavn: Typisk den mail du har brugt ved oprettelse af Telmore Play, eller anden selvvalgt mail.

Adgangskode: Du valgte selv en adgangskode, da du oprettede din konto.
 

Aktivér Nordisk Film+

Har du endnu ikke aktiveret Nordisk Film+, kan du gøre dette nemt fra Mit Telmore, under sektionen Telmore Play, Mine tjenester.

Ved aktivering fra mail eller Mit Telmore skal du være opmærksom på, at du vil modtage en verifikationsmail fra Nordisk Film+. Fra denne mail skal du starte aktiverings-flowet ved Nordisk Film+.

Her skal du blot følge anvisningerne fra Nordisk Film+. Her kan du enten aktivere et nyt Nordisk Film+ abonnement, eller tilknytte dit eksisterende abonnement til Telmore.
 

Jeg har glemt mit brugernavn

Dit brugernavn vil typisk være den e-mailadresse du har brugt ved oprettelse af Telmore Play, men kan variere, hvis du f.eks. har tilknyttet et eksisterende Nordisk Film+-abonnement til Telmore Play.

Hvis du har glemt hvilken mail du har brugt som brugernavn, skal du kontakte Nordisk Film+ kundeservice. Det samme gælder, hvis dit brugernavn er oprettet med en stavefejl.

For at få kontakt til Nordisk Film+ kundeservice kan du læse mere her

 

Jeg har glemt min adgangskode               

Hvis du har glemt din adgangskode til Nordisk Film+, kan du  bestille en ny adgangskode her.

Her skal du indtaste din mail, hvis du har indtastet en mail, som Nordisk Film+ kan genkende, modtager du en mail, med instrukser til at oprette en ny adgangskode.
 

Problemer med login til Nordisk Film+?

Hvis du har problemer at login ved Nordisk Film+ kan det skyldes flere ting.

Har du indtastet det rigtige brugernavn? Dit brugernavn oprettes i forbindelse med aktiveringen af Nordisk Film+, hvorfor du selv skal vælge din kombination. Oftest vil det være den mail, som dit Telmore Play-abonnement oprettes med, men det kan være du har valgt en anden mail?

Har du indtastet den rigtige adgangskode? Hvis du er sikker på at du benytter det rigtige brugernavn, så kan du sikre at du indtaster den korrekte adgangskode. Kan du ikke huske din adgangskode kan du   bestille en ny adgangskode her.

Oplever du gentagende problemer med Nordisk Film+, anbefaler vi at du rækker ud til Telmores kundeservice.
 

Kan jeg se Nordisk Film+ i udlandet?

Du kan se Nordisk Film+ i alle lande inden for EU. Skal du rejse udenfor EU anbefaler vi at du downloader dit indhold inden afrejse, da dette indhold kan ses indtil 30 dage efter download.

Søg på andre emner

Selvbetjening i lommen
Mit Telmore-appen er altid lige ved hånden.