Du får nemlig 6 måneders Wolt+ til 0 kr. Vi har slået os sammen med Wolt, fordi vi gerne vil give dig lidt ekstra hverdagskærlighed. Hos Telmore prøver vi altid at gøre livet lidt nemmere for dig – og med Wolt+ får du også fri levering på alt det, du har lyst til. En lille hjælp i hverdagen, fra os til dig.
Find din voucher i Mit Telmore under Kundefordele og kom i gang på få sekunder.
Med Wolt+ kan du få alt fra takeaway til toiletpapir leveret direkte til døren – uden leveringsgebyr. Helt perfekt, når du ligger låst til sofaen med en ny film eller serie på Telmore Play. Eller når du bare vil gøre hverdagen lidt nemmere (og lidt lækrere).
Hos Wolt kan du bestille alt fra mad til dagligvarer til blomster og meget, meget mere. Med Wolt+ får du adgang til en række særlige tilbud og levering til 0 kr. Vær opmærksom på, at der kan komme ekstragebyrer ifm. bestilling.
Hvad hvis jeg allerede har Wolt+?
Så kan du sagtens bruge tilbuddet alligevel. Vi sender dig en voucher på mail når dit mobilnummer er flyttet til Telmore, og når du indløser den, starter din 6 måneders periode med levering til 0 kr. Hvis du betaler for Wolt+, bliver din betaling til Wolt+ bare sat på pause.
Hvordan får jeg min voucher til Wolt+?
Du finder din voucherkode på Mit Telmore under Kundefordele.
Hvad koster et Wolt+ abonnement efter de 6 måneder?
Efter perioden koster Wolt+ 79 kr. om måneden.
Hvordan indløser jeg den Wolt+ voucherkode, jeg har modtaget?
Du finder din voucherkode på Mit Telmore under Kundefordele – så kommer du direkte ind og kan aktivere dit abonnement. Din Wolt+ periode starter med det samme og koden kan kun bruges en gang.
Hvis jeg vil opsige mit Wolt+ abonnement til 0 kr., hvordan gør jeg det?
Du kan selv opsige det hos Wolt – enten på wolt.dk eller i appen. Vi kan ikke opsige Wolt+ for dig.
Kan jeg få flere vouchere?
Nej, du kan kun få én voucher.
Kan jeg få pengene i stedet for en voucher?
Nej, voucheren kan ikke byttes til kontanter.
Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål til levering eller mit Wolt+ abonnement?