Telmore's sponsorpolitik

I Telmore modtager vi årligt mange forespørgsler på sponsorater. Vores sponsorpolitik er udarbejdet med henblik på at give dig det bedst mulige udgangspunkt for at udfærdige din ansøgning. Inden du udfærdiger din ansøgning, beder vi dig sætte dig ind i Telmore, vores virksomhed og vores værdier, samt vores bevæggrunde for at indgå sponsorater.

Sponsorpolitk - Målsætning med sponsorater

Vi bestræber os på, at vores sponsorater skal understøtte vores brand promise "Next practice mobile". Det betyder, at vi vil give forbrugerne det bedste indhold til mobil og tablet ved at samle indhold på nye måder. Nedenfor kan du læse mere om de kriterier, vi vælger vores sponsorater ud fra.
 
Sponsorater indgår som en integreret del af vores overordnede marketingindsats. Det betyder, at vi tillægger det stor vægt, at vores sponsorater understøtter de budskaber, der indgår i den øvrige markedsføring.
 
Herunder finder du en række punkter, der udtrykker vores holdning til sponsorater mere detaljeret og giver indblik i, hvad vi bl.a. bruger sponsorater til hos Telmore.
 
  • Telmore skal skabe unikt indhold, som understøtter og muliggør vores brand promise "Next practice mobile", hvilket betyder, at vi vil give forbrugerne det bedste indhold til mobil og tablet ved at samle indhold på nye måder. Sponsoratet skal understøtte vores værdier;  i øjenhøjde og kunderne først . Desuden skal sponsoratet tilføre værdierne attitude og kant  samt underbygge, at vi er nytænkende .
  • Telmore skal igennem sponsoratet kunne skabe konkurrencemæssige fordele såsom adgang til unikke ressourcer og enestående events/muligheder, hvor Telmore produkter er omdrejningspunktet qua en relevant interaktion.
  • Sponsorprojektet er gennemarbejdet og indeholder bl.a. procesbeskrivelse, økonomi og forventede resultater. Donationer uden konkret målsætning bliver derfor nedprioriteret.
  • Der skal være et naturligt link mellem Telmore´s og sponsoratets værdier.
  • Sponsoratet skal kunne nedbryde barrierer til Telmore's målgrupper. Telmore skal derfor have mulighed for aktivt at bidrage til at løfte oplevelsen.

Generelt
 
  • Telmore sponsorerer ikke og yder ikke støtte til politiske og/eller religiøse partier og formål.
  • Sponsorater skal indeholde flere muligheder end blot eksponering og brug af et logo.
  • Vi foretrækker at indgå strategiske sponsorater med samarbejdspartnere, der foretager grundige markedsundersøgelser og evalueringsrapporter.
 
Beslutningsproces
 
  • Alle forespørgsler gennemgås i forhold til Telmore's sponsorstrategi og værdier.
  • Ansøgninger skal modtages minimum tre måneder før Telmore forventes at indgå en aftale, og minimum seks måneder inden sponsoratet skal aktiveres.
  • Vi tilstræber at svare alle ansøgere inden for 21 arbejdsdage fra ansøgningsfristen.
 
Du finder ansøgningsformularen her: Ansøgningsformular hos TDC